Gå til innhold

Ikke lett å være mann....

kakemonster7

Anbefalte innlegg

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
PLease.... om så dere ikke kan "kontrollere" det helt... Jeg står no forsatt helt fast på at kvinner har det verre! Det du snakker om innebærer ikke smerte....

4815108[/snapback]

Nå er det faktisk sånn at det er 100% frivillig å få barn...

Det som ble nevnt nå er ikke 100% frivillig for oss gutter...

*Sorry bump... måtte bare si det*

Lenke til kommentar
Bullshit!! Kvinner føder..! Vi presser ut et annet menneske av kroppen, dere gutter kan klage så mye dere vil, men kvinner vinner denne debatten..

Så det så! :cool:

4778351[/snapback]

Phøh.. det er ingenting mot det slitet vi menn må igjennom for å komme inn i dere :p Og hadde det ikke vært for det - hadde ikke dere hatt noe barnefødsel å skryte av..

:p

Lenke til kommentar

jenter vinne uansett debatten(så lenge den er mot normale gutter) for di kan bare sette seg ned å hulke litt, så ender det med at guttene sier at de har rett bare de slutter å gråte.

slemme jævler..

edit:

for ja, om en gutt gjør det er han jo bare et pinglete homosvin :tease:

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
PLease.... om så dere ikke kan "kontrollere" det helt... Jeg står no forsatt helt fast på at kvinner har det verre! Det du snakker om innebærer ikke smerte....

4815108[/snapback]

Har du unge ?

5311178[/snapback]

Nei.... Men trenger vel ikke ha ha født en for å vite at det er sykt vondt. Selv du burde jo vite det..

Lenke til kommentar

Må legge til en liten vits som passer litt til denne tråden (en vits med fryktelig mye sannhet i seg).

A woman has a close male friend. This means that he is probably interested in her, which is why he hangs around so much. She sees him strictly as a friend. This always starts out with, you're a great guy, but I don't like you in that way. This is roughly the equivalent for the guy of going to a job interview and the company saying, You have a great resume, you have all the qualifications we are looking for, but we're not going to hire you. We will, however, use your resume as the basis for comparison for all other applicants. But, we're going to hire somebody who is far less qualified and is probably an alcoholic. And if he doesn't work out, we'll hire somebody else, but still not you. In fact, we will never hire you. But we will call you from time to time to complain about the person that we hired.

Lenke til kommentar

Siden dere snakker om smerte og sånn; Å få et eple kasta på ballene gjør sikkert vondt men det værst er jo når du "setter" deg på dem osv. Dvs, satte meg litt feil på sykkelsetet en gang, gikk opp på sykkelen bakfra og fikk knust de inn i sykkelsetet, satte meg på en måte på ballene. Au. :p

Det værste er at det i førsteposten her er sant.

Lenke til kommentar

Uffameg. Kan umulig tro at å føde gjørså vondt som å få et spark i balla. Tror heller det er en sammenheng av slitsomhet fordi det varer så lenge, kreftene du bruker når du presser, og det at "hølet" utvider seg godt. Javel...Gutta kom igjen! Kjør en stokk inn i kjeften, et par slanger ned i nesa med dirkete oksygentilførsel og full innsats en hel dag på hælvetesuke i forcen. Da kan vi si vi har født :D Men et spark i balla. Det blir man kvalm av, svimmel, klarer ofte ikke gå ordentlig før kanskje en hel time etterpå, OG du kan få knust indre organer. En fødsel er i de aller fleste tilfeller frivillig, et ballespark i de aller ferreste.

Kjørte fort i nedoverbakke, så måtte jeg bråbremse. Stakkars meg i 50 på tråsykkel kjører ballene rett inn i styret...også klarer jeg ikke gå, så jeg måtte få hjelp for å komme meg til kanten så jeg fikk tissa så jeg kunne sjekke om noe var ødelagt.

Nei du. Ballespark må være det verste.

Lenke til kommentar

Huff! Husker en gang på treninga (jeg trener judo) da en person kastet en annen person over ryggen. Jeg fikk beinet til den andre personen (ikke akkurat den minste personen man kunne ha møtt på) kjørt godt opp i skrittet, og jeg var ikke i stand til å røre på beina før et kvarter var gått. Måtte bare ligge krøket sammen på ryggen.

Men jeg tror såvisst ikke at det er verre enn en fødsel. Men dette er fortsatt slik naturen er. Ikke sidestill slike ting som uheldig plasserte kjønnsorganer, menstruasjon og fødsel med kjønnsrollene i dagens samfunn. En fødsel er frivillig! Jeg irriterer meg litt over kvinner som gnåler over likestilling i enhver sammenheng, selv om det bare skal komme dem til gode. Ja, selvfølgelig skal kvinner få lik lønn i lik stilling som menn, noe annet ville da være riv ruskende galt, men skal alt være likt (e.g. at kvinner har litt større problemer enn menn med å oppnå enkelte stillinger), så kan kvinnene også få obligatorisk førstegangstjeneste. Mange kvinner sidestiller fødsel med førstegangstjeneste, men det blir feil! Fødsel er frivillig, det er ikke alltid førstegangstjenesten. Dessuten får de jo permisjon for fødselen. De får for øvrig starte et år tidligere i jobb i og med at de ikke har førstegangstjeneste.

Men for å ikke spore helt av. Jeg synes teksten var artig, og det er mye av det som det faktisk er en viss grad av sannhet i. Er ikke enig med alle punktene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...