Snublefot Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Bullshit!! Kvinner føder..! Vi presser ut et annet menneske av kroppen, dere gutter kan klage så mye dere vil, men kvinner vinner denne debatten.. Så det så! Lenke til kommentar
Ghost-master Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 En fæl verden vi lever i Hvor skal dette ende Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Kanskje ta den realistiske vitsen som en aha-opplevelse i betraktning og prøve å være mer oppmerksom og være mindre "bitch" Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Bullshit!! Kvinner føder..! Vi presser ut et annet menneske av kroppen, dere gutter kan klage så mye dere vil, men kvinner vinner denne debatten.. Så det så! http://bash.org/?126218 <WiLdSeXyPrInCeSs> i luv guyz where would they be wifout us gals?<XeNoX> Still in the Garden Of Eden you gullible bitch. sorry, klarte ikke la være Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Det mest skremmende her er ikke at alt stemmer, men at jeg faktisk huska bash.org quota fra når jeg leste den for over et år sia >.< Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Bullshit!! Kvinner føder..! Vi presser ut et annet menneske av kroppen, dere gutter kan klage så mye dere vil, men kvinner vinner denne debatten.. Så det så! Det der er et så dårlig og typisk argument. Mannen må gå hele livet med et stort jern hengende i skrevet bare for at du skal kunne få muligheten til å bake dette barnet. Vi menn ofrer oss totalt for dere, og det er vi som får ubehagligheter som "jernet står i det du skal reise deg og gå ut fra kinosalen" eller "jernet står i det man skal av bussen". Det er en sak vi ikke alltid har kontroll på, og i det lange løp kan dette være verre enn å føde et barn, JA! Endret 9. september 2005 av anth Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Er det noen kjerringer (damer), som er enig roflmao Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 haha, den var kjempe bra Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Kvinner vil ha likestilling men fortsatt vil ha menn til å spandere middag Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Kvinner vil ha likestilling men fortsatt vil ha menn til å spandere middag svært få damer som graver møkk, men mange menn som hjelper på kjøkkenet. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 PLease.... om så dere ikke kan "kontrollere" det helt... Jeg står no forsatt helt fast på at kvinner har det verre! Det du snakker om innebærer ikke smerte.... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 PLease.... om så dere ikke kan "kontrollere" det helt... Jeg står no forsatt helt fast på at kvinner har det verre! Det du snakker om innebærer ikke smerte.... hvem er det som mitt i januar, må ut og finne jorbær kl 3 om natten. pga en viss person har lyst på det? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Du har glemt en... Hvis du sier at en annen mann er kjekk - så oppfører du deg homofilt. Hvis ikke så er du en homofob. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 DEn blir vel å dra det litt langt.... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 PLease.... om så dere ikke kan "kontrollere" det helt... Jeg står no forsatt helt fast på at kvinner har det verre! Det du snakker om innebærer ikke smerte.... *kremt* Spark en kvinne i skrittet, og så en mann, og se hvem som har det værst! Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 PLease.... om så dere ikke kan "kontrollere" det helt... Jeg står no forsatt helt fast på at kvinner har det verre! Det du snakker om innebærer ikke smerte.... *kremt* Spark en kvinne i skrittet, og så en mann, og se hvem som har det værst! Bare pass på og ikke sette fast foten Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 PLease.... om så dere ikke kan "kontrollere" det helt... Jeg står no forsatt helt fast på at kvinner har det verre! Det du snakker om innebærer ikke smerte.... *kremt* Spark en kvinne i skrittet, og så en mann, og se hvem som har det værst! Hehe, vist du tror det ikke gjør vondt for oss så tar du grundig feil! Kanskje det er vondere for dere, det vet jo ikke jeg. Men at det er noe i samenligning med å føde det tror jeg ikke!... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 PLease.... om så dere ikke kan "kontrollere" det helt... Jeg står no forsatt helt fast på at kvinner har det verre! Det du snakker om innebærer ikke smerte.... *kremt* Spark en kvinne i skrittet, og så en mann, og se hvem som har det værst! Hehe, vist du tror det ikke gjør vondt for oss så tar du grundig feil! Kanskje det er vondere for dere, det vet jo ikke jeg. Men at det er noe i samenligning med å føde det tror jeg ikke!... Jeg VET at det ikke akkuratt er behagelig for dere. Men ett godt spark i ballene, kan gjøre så vondt at du besvimer (snakker fra egen erfaring ) Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 PLease.... om så dere ikke kan "kontrollere" det helt... Jeg står no forsatt helt fast på at kvinner har det verre! Det du snakker om innebærer ikke smerte.... *kremt* Spark en kvinne i skrittet, og så en mann, og se hvem som har det værst! Hehe, vist du tror det ikke gjør vondt for oss så tar du grundig feil! Kanskje det er vondere for dere, det vet jo ikke jeg. Men at det er noe i samenligning med å føde det tror jeg ikke!... Jeg VET at det ikke akkuratt er behagelig for dere. Men ett godt spark i ballene, kan gjøre så vondt at du besvimer (snakker fra egen erfaring ) Jupp, idag fikk jeg et hardtkastet eple i skritet.. Det er vondt Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 PLease.... om så dere ikke kan "kontrollere" det helt... Jeg står no forsatt helt fast på at kvinner har det verre! Det du snakker om innebærer ikke smerte.... *kremt* Spark en kvinne i skrittet, og så en mann, og se hvem som har det værst! Hehe, vist du tror det ikke gjør vondt for oss så tar du grundig feil! Kanskje det er vondere for dere, det vet jo ikke jeg. Men at det er noe i samenligning med å føde det tror jeg ikke!... Jeg VET at det ikke akkuratt er behagelig for dere. Men ett godt spark i ballene, kan gjøre så vondt at du besvimer (snakker fra egen erfaring ) Jupp, idag fikk jeg et hardtkastet eple i skritet.. Det er vondt Hehe...oookey. Føler litt med dere der. Sikkert ikke noe behagelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå