newsflash Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 ...eller noe annet. Saken er at jeg begynner å bli gal av CPU tempen og støyen fra NB vifta. Har Abit IC7 og P4 2.4C, men det kan godt hende at de blir bytta snart, så ved evt. forslag hadde det vært fint om de passe flere socketer. Har tenkt å legge meg rundt den prisen, 2k +-. WaterChill CPU Power Kit Mist Tsunami Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Ville kjøpt Waterchill hvis jeg kunne valgt. Genial pumpe, god radiator og god vannblokk. At settet faktisk er på lager, er også en fordel. Edit: Hvis du legger 400kr mer i "potten", så får du gpu og chipsett blokk også. Edit2:Dette er det settet du trenger, det Waterchill settet du har satt opp, passer bare til socket 775. Dette settet, støtter Socket 478, Socket 754, Socket 940, Socket 939 Kjøper du det settet jeg linker til, så kan du oppgradere til socket 939, uten å måtte kjøpe ny vannblokk. Endret 9. august 2005 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 OK, takk. Noen som vet om det er noen forskjell i ytelse på settene? Og hvilke temperaturer jeg kan vente meg? Lenke til kommentar
olmka Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) CPU idle temp. på 12-16 grader over romtemperatur er vel realistisk å oppnå..? Men vannkjølingen blir vel mer "effektiv" jo mer varme den må fjerne... Så hvis du overklokker har du mer å gå på før temperaturene stiger til farlig nivå... Endret 9. august 2005 av olmka Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Regner med at jeg bestiller i kveld, nå som lønningen har kommet inn. Bare ett lite spørsmål: Hvordan er forskjellen i ytelse på disse to: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310120&cks=PRL http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310114&cks=PRL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå