stalegjelsten Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Etter å ha hatt tilsammen fire mp3-spillere på ett og et halvt år (mesteparten av tiden har gått uten mp3-spiller i det hele tatt). Nå har jeg bestemt meg for å kjøpe en iPod med 20gb og fargeskjerm, og nei, jeg kommer ikke til å kjøpe hd-5 eller noe annet! Jeg hører flere her klager på at apple ikke har så god kundeservice (i hvert fall meget dyr kundeservice), ville det være lurt å vurdere andre butikker som f.eks. komplett, der iPoden koster 100kr ekstra, uten gravering og porto kommer i tillegg? Er det noen som har noen dårlige erfaringer med apple store/komplett? Endret 9. august 2005 av b_penguin Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Du får nok ikke Ipod 20gb med fargeskjerm, men derimot med 30 og 60 gb... det er ikke noe i veien for å kjøpe den av Apple, om det var det du tenkte på.. De tar ikke ekstra betalt for å selge varer Ellers kan du gå på prisguiden og sammenligne priser der.. EDIT: Viste ikke at det var kommi en 20 gb... beklager Endret 10. august 2005 av stian123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå