Marzo Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Har satt opp en ftp server med BulletProof FTP Server v.2.3.1 i en husstand med lyse isp (4mbit) Sitter nå på NextGenTel Bravo med sommerkampanie "åpne sluser". Problemet er bare det at overføringshastigheten går ganske tregt. 70-80kb/s Noen som vet hva som kan være galt? Bruker CuteFTP for å komme inn på maskinen, jeg klarer ikke komme inn på serveren i explorer ved å skrive ftp://#ip# Hva må jeg gjøre for å få til det? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Er det hastigheten du får når du laster ned FRA maskinen eller? I såfall er det riktig... Lenke til kommentar
Lorang-Dahl Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Riktig syntaks i IE for FTP er; ftp://login:[email protected]. Hva er sommertilbudet? 4/4 mbit? Lenke til kommentar
Maranai Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Ikke helt riktig Lorang-Dahl riktig syntax er: ftp://login:[email protected]:port Lenke til kommentar
Lorang-Dahl Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 kan vel ikke si at det er feil, bare ufullstendig Men joda, greit, jeg tok ikke med port, kjører somregel på standard jeg.. Koz Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 4mbit fra lyse er full duplex. altså 4mbit ut også (fra serveren) Fra NextGenTel har jeg 8mbit download og 6-800kb ut de første tre månedene før jeg faller tilbae til 2500/500 ca... Prøver videre med riktig syntax men virker fremdeles ikke. Prøver å restarte server nå Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 4mbit fra lyse er full duplex. altså 4mbit ut også (fra serveren)Fra NextGenTel har jeg 8mbit download og 6-800kb ut de første tre månedene før jeg faller tilbae til 2500/500 ca... Prøver videre med riktig syntax men virker fremdeles ikke. Prøver å restarte server nå Laster du ned fra servern som står på ucapet ngt linje? i såfall er jo 70-80kb/s riktig. Dersom du laster ned TIL maskinen som står på NGT linja, er jeg enig med at det er litt lavt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå