djit Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hei Trenger hjelp til valg av bærbar pc... Det er hakket før eg går for ASUS M6N Her! men såg psdata.no sin kampanje på Tundra 1557E Her! Kva ville dere valgt og kvifor?? Ikkje bry dere om at Tundra er utan OS.. Håper på gode og raske svar.. mvh jan Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Asus pga bedre byggekvalitet. Lenke til kommentar
enl Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Ville heller anbefalt Netshops 1557GLS. Tror ikke Asus har mye bedre byggekvaliteten enn AOpen(Acer) har. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Acer? Acer har ingenting med Netshop 1557GLS (AOpen) å gjøre. Og jo, Asus har nok generellt bedre byggekvalitet, de pleier også å ha bedre skjerm. Lenke til kommentar
enl Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Acer? Acer har ingenting med Netshop 1557GLS (AOpen) å gjøre. Og jo, Asus har nok generellt bedre byggekvalitet, de pleier også å ha bedre skjerm. Har det i aller høyeste grad. Du vet kanskje ikke at AOpen eies av Acer? Lenke til kommentar
Data-aid Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Fjernet av bruker. Endret 9. august 2005 av Data-aid Lenke til kommentar
enl Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hva med denneda? Er ikke direkte reklame forbudt da? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Har det i aller høyeste grad. Du vet kanskje ikke at AOpen eies av Acer? Det er lenge siden AOpen var heleid av Acer. De eier nå rundt en tredel. (Edit: Dette var gammel informasjon. Acer eier, siden 2003, ingen ting i AOpen.) Selv om de var heleid ville ikke dette nødvendigvis bety at byggekvaliteten har noen sammenheng med hverandre. 1557 er forøvrig bygget av Wistron, som inntil fire år siden var Acer DMS (Design, Manufacturing & Services). Acer har solgt seg godt ned i dette selskapet også (Edit: Acer eier ca 43% av Wistron, som igjen eier drøye 30% av AOpen), på samme måten som de gjorde med BenQ (tidl. Acer Periphials). Morselskapet Acer Group, er nå mest et investerings og holdingselskap, mens PC produsenten Acer opererer mere slik Dell alltid har gjort og samarbeider med en lang rekke ODMer. Mange av de seneste Travelmatemodellene er, for eksempel, bygget av Quanta. Endret 9. august 2005 av qwert Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Hva med **** da? Er ikke direkte reklame forbudt da? Ikke quote lovbrudd, det blir dobbel jobb for moderatorene. Endret 9. august 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hadde bestemt meg for å kjøpe Tundra 1557k, men skiftet i siste liten pga. weekendtilbudet som komplett hadde nå nettopp. Får Asus M6N i posten i morgen og gleder meg stort. Er ganske sikker på at jeg gjorde det riktige valget fordi 1557 ofte er dårlig bygd, har dårlig skjerm og høytalere, noe, så vidt jeg skjønte det, Asus ikke er/har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå