jonvest Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hei Liker ikke bråkete PC og nå er jeg riktig så lei.... Ambisjonen er å kjøle to hardisker, cpu og gpu. Og etter å ha sittet ved kanten av grøtskåla i lengre tid er det dags for å gjøre noe med det...(liker ikke grøt, liker ikke å mekke heller....så ingen overklokker akkurat) Hva skal en kjøpe da tro? Har ikke funnet noen sammenligning mellom disse to ennå. Tenker at 2500,- totalt er maks det jeg vil ta meg råd til å bruke med alle dippedutter inkludrert. Jon Lenke til kommentar
olmka Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Thermaltake har jo fått et veldig dårlig rykte mht. lekkasjer og kvalitet på pumper. Men en kan jo håpe at det ikke gjelder Symphony da... Hvis du er mest opptatt av støy burde du velge Reserator, ettersom denne ikke bruker vifter til å kjøle vannet med... Lenke til kommentar
jonvest Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Ja men er litt spent på om en merker viftene noe særlig på Symphony tårnet...Har bare funnet en review på engelsk, er ikke så stødig på fransk... Kan leve med 14 dB. Og jeg vil jo kjøle noen hardisker også, noen som kan anbefale noe? Og hva blir resultatet når man seriekobler kjølingen av alle komponentene? Vil pumpene klare å drive dette? Jon Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Har Reserator 1 (den blå) og kjøler CPU, GPU og 2 HDD. Håper at databutikken her i byen får den inn, da skal jeg se hvordan den er. Lenke til kommentar
olmka Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Håper at databutikken her i byen får den inn, da skal jeg se hvordan den er. Snakker du på Symphony nå? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Håper at databutikken her i byen får den inn, da skal jeg se hvordan den er. Snakker du på Symphony nå? Jepp, uttalte meg litt feil der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå