mars001 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg bestilte dette og har vært veldig fornøyd, men skulle ikke det egentlig vært avsluttet nå ? Eller husker jeg feil. Kan ikke finne noe info om det på sidene dems lenger. Det som er merkelig er at de satt ned hastigheten til rundt 5000/864 men nå har de satt den opp igjen til max fart. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Det gjelder ut august Ah, ok. Da husket jeg feil. Takk. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Tenk om de kunne lovet "full fart" på kundeservice og Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Tenk om de kunne lovet "full fart" på kundeservice og Er det bare jeg som ikke har problemer med dette? Står aldri mer enn fem minutter i kø til førstelinje jeg. Hvi jeg snakker over hodet deres, noe jeg pleier å sikte etter så det går an å få litt skikkelig hjelp, så kan det ta tid... Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Har aldri hatt spesielt problemer jeg eller, men det er kanskje fordi jeg har ringt de 1 gang på over 3 år. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg fikk levert internett fra de forrige tirsdag og fikk et modem som hadde defekt lan port. Stod 10 minutter i kø for å komme til kundeservice, for så å bli satt over til teknisk.. Her var jeg nr 19. i køen og måtte vente i ca 25 minutter... Samtalen tok kanskje 1 min, "hei, Greit vi skal sende deg et nytt med en gang" The End.. 35minutter senere og ca 80 kroner fattigere pga jeg måtte ringe fra mobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå