Theo343 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Dette er et socket A hovedkort. Jeg trenger et Socket A hovedkort med Nforce2 400 Ultra som er kompatibel med en XP-M2400. Jeg har forsøkt å få tak i EP-8RDA3+ og Asus xxx-E Deluce som begge er bra Socket A hovedkort. Men komplett kunne ikke svare meg på eller hjelpe meg med om jeg kunne få kjøpt io-shields eller interne io kabler til disse. Så begge ble solgt før jeg fikk svar fra komplett . (ergo har jeg gitt opp å kjøpe demovare). Noe som kan gi meg tips? haster veldig... Skal få solgt en pc denne uken og har jeg den ikke klar får jeg ikke solgt til planlagt person. DFI kortet jeg har nevnt koster desverre 650,- noe som er i overkant for at jeg skal få solgt en PC som ikke er noe særlig brukt(kjøpt i desember og brukt 1måned og stått ubrukt i 7mnd pga elendig DFI service). Så nå selger jeg for å unngå tap. Anyone? Endret 9. august 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 http://www.shg.no/link.asp?goto=infobox&varenr=3100087 Abit - AN7, nForce2 Ultra til 435 kr på shg. det kortet skal vel være mer en bra nokk eller så kan du se på de andre kortetne de har. Det er val en av nettbutikkene som har inne mest socket A kort. Skjekk også ut demo kortene Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Hvordan er det Abit AN7 kortet og støtter det garantert XP-M2400? Altså identifiserer CPU'en korrekt og gjør at jeg kan stille FSB til 200(400) og MP til 10-11? Ikke trangt i forhold til en whisperrock 90mm kjøler heller? Hvis det gjør det så slår jeg til på en handel nå før kl. 14 så jeg får det på torsdag. Endret 9. august 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hvordan er det Abit AN7 kortet og støtter det garantert XP-M2400? Altså identifiserer CPU'en korrekt og gjør at jeg kan stille FSB til 200(400) og MP til 10-11? Ikke trangt i forhold til en whisperrock 90mm kjøler heller? Hvis det gjør det så slår jeg til på en handel nå før kl. 14 så jeg får det på torsdag. Gjøe det du, jeg er litt sent ute men det du siaer skal steme tror jeg. Kortet skal være ganske bra til overklokking, med AN7 v. 2.0 er det beste da Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Det ble: ABIT AN7 Guru, SocketA, nForce2, LAN AMD Sempron 2400+, SocketA, Bulk Elixir DDR400, 512 MB Jeg fant ut at jeg bruker XP-M til noe annet, så håper jeg disse 3 funker greit sammen. A-Bit AN7 har ikke sempron på lista, men de på shg mente den burde funke greit. Jeg hadde valget mellom dette abit kortet og MSI K7N2-Delta2-LSR. Jeg valgte abit bla. pga soundstorm. Sempron stod på lista til MSI kortet men ikke abit, men det må vel kunne funke med Bios oppdatering? Eller har jeg bomma? Endret 9. august 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Det ble: ABIT AN7 Guru, SocketA, nForce2, LAN AMD Sempron 2400+, SocketA, Bulk Elixir DDR400, 512 MB Jeg fant ut at jeg bruker XP-M til noe annet, så håper jeg disse 3 funker greit sammen. A-Bit AN7 har ikke sempron på lista, men de på shg mente den burde funke greit. Jeg hadde valget mellom dette abit kortet og MSI K7N2-Delta2-LSR. Jeg valgte abit bla. pga soundstorm. Sempron stod på lista til MSI kortet men ikke abit, men det må vel kunne funke med Bios oppdatering? Eller har jeg bomma? Juada det funker, men hvist du vil at hovedkortet skal kjenne igjen sempron så er det bare og flache bios Her er linken til overklokking sin guide EDIT: Du kan bruke sempron uten og flashe bios også btw Endret 9. august 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå