uranus Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hei! Jeg har en Canon Ixus 700, og nå reagerer ikke den "høyre" knappen. Altså den jeg blar til høyre med når jeg ser på bilder osv. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Jeg fikk dette kameraet i erstatning av Elkjøp et par uker sida, så vil ikke levere den tilbake allerede. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Skal du ha fikset det problemet, så må du nok dessverre det. Er du heldig, så får du et nytt kamera på stedet, men de har rett på å prøve å rette feilen først, dvs. sende kameraet til verksted for å prøve å få feilen utbedret. Tar reparasjonen lenger tid enn en uke, så kan du imidlertid kreve lånekamera, men da får du ikke nødvendigvis låne et Ixus 700 da. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Men sjekk da. 7 uker sida leverte jeg mitt cybershot kamera til reperasjon. 5 uker senere sier de at det var mista og jeg fikk Ixus kamera i erstatning. 2 uker etter det fant de mitt kamera, men jeg hadde allerede fått erstatning. Så kommer jeg tilbake igjen med en feil på det nye kameraet? Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Ja, og? Hvis ud vil have repareret kameraet må du jo nødvendigvis indlevere det... Jeg kan ikke helt se hvorfor du ikke vil aflevere det til rep., bare fordi de har fundet dit gamle kamera, som de havde fået bort. Det er jo ikke din fejl og jeg tvivler stærkt på at de vil tage dit nye IXUS 700 fra dig hvis du indleverer det Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Men sjekk da. 7 uker sida leverte jeg mitt cybershot kamera til reperasjon. 5 uker senere sier de at det var mista og jeg fikk Ixus kamera i erstatning. 2 uker etter det fant de mitt kamera, men jeg hadde allerede fått erstatning. Så kommer jeg tilbake igjen med en feil på det nye kameraet? Du velger selvsagt det selv, men hvis du vil at denne knappen skal fungere, så må du i det minste gå til butikken og forklare problemet. Ingen her på forumet kan gi deg en magisk formel du kan bruke for å få knappen til å fungere igjen. Og hvis denne "formelen" innebærer å åpne kameraet for å rette på et eller annet, så ville du mistet garantien, og kanskje risikert å ødelegge kameraet enda mer. Men... hvis du klarer å leve med at denne knappen ikke fungerer, så har du såklart et valg. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Vel, jeg kan ikke skru av blitz uten den knappen, så det irriterer meg. Men det jeg er litt redd for, er at faren min klikker siden jeg akkurat fikk det. Det høres sikkert dumt ut for dere, men jeg liker ikke å skuffe han. Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Tja, det er svært at hjælpe folk der ikke vil hjælpes... Men hvis ikke fejlen på kameraet skyldes dig er det vel ikke et problem i forhold til din far? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ja, som sagt... ønsker du at den skal fungere, så må du levere den inn samme hvor mye det skuffer din far. Som Carlos sier... om dette er en garantisak og ikke din feil, hvorfor er du redd faren din blir skuffa da? Lenke til kommentar
Ib Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Canon Norge har Serviceproffen vegg i vegg. Send dit sammen med garatibevis for garantireparasjon om du har bevis. Hvis ikke, få ett bevis på garanti først. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Fordi alt er alltid min feil.. Jeg fikk min som erstatning fra Elkjøp.. Det kameraet jeg opprinnelig hadde var en Cybershot bestilt på elkjop.no... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå