Margro88 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hei!! Har noen et eller flere forslag til PSU som skal koste rundt 500-700kr Helst fra komplett Stillegående!! Jeg har sett på: NorthQ men er litt usikker på om dette kan bli et bra kjøp!! Har noen erfaringer med denne?? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Denne er lydløs http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MIST500BHE12 Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Denne har jeg hatt en stund, jeg hører den for det første ikke. Om du har et par harddisker og vifter eller noe, og setter viftehastigheten på min. på PSU'en så vil du ikke høre den! Den er billig og rimelig kul Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Kjøpte meg en northq i den tro at den var så stille som data'n skryter av, men den gang ei. Neppe av de mest bråkete, men heller ikke stille. Den har en 120mm vifte, men det hjelper lite når kjøleribbene er en vits. Et par tynne, spinkle alu-skiver som trenger mye luft for å funke noe særlig. Kvaliteten som sådan er nok grei, ikke hatt noe problem selv med en del overklokking. Men vil du ha en stille psu, se andre steder. Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg har denne PSU'n på 470w, og den er ikke hørbar! Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hva med en vifteløs PSU? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Dere så ikke 500-700kr delen gutta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå