Gå til innhold

Bruk av delt kalender + fråversassistent i Outlook

Anbefalte innlegg

Eg har nyleg teke over ansvaret for drifta av eit lite nettverk, og sjølv om eg kan mykje om PC'ar generelt, så kan eg ikkje fullt så mykje om nettverk. Difor har eg eit lite spørsmål til dykk.

Eg har fått ein førespurnad om å få opp eit system med delt kalender og fråversassistent i Microsoft Outlook 2003, men eg er ikkje fullstendig klår over kva som trengst for å få dette til, og eventuelt kva det kjem til å koste viss ein må kjøpe inn ny programvare. Serveren vår køyrer Microsoft Windows Server 2000, og alle PC'ane i nettverket køyrer Microsoft Windows XP Professional.

Eg vonar nokon med meir peiling på dette kan gje meg ein peikepinn! På førehand takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat ja. Det var det eg var redd for. Tok akkurat ein kjapp runde på nettet, og Microsoft Exchange Server 2003 kostar så langt eg kan sjå over kr. 13.000,-... :ohmy: Vel, eg kunne kanskje sjå om det går an å få tak i ein eldre versjon litt billegare...?

Eit anna spørsmål, då: Vil Exchange Server erstatte det Windows Server 2000 på serveren, eller fungere side om side med denne? Og kan evt. Exchange Server 2003 sameksistere med Windows Server 2000?

EDIT: Ein ting til - ville Outlook 2003 kunne fungere i lag med til dømes Exchange Server 2000?

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar

Exchange Server erstatter ikke Server 2003 nei. Hvorvidt man kan bruke de forskjellige versjoner av serversoftware sammen, og hvilke produkter det eventuelt kan bli problemer med å "blande", vet jeg ikke. Jeg går ut fra at Microsoft er ivrige etter å svare på disse spørsmålene, så hvorfor ikke spørre dem?

EDIT: Microsoft Small Business Server kan kanskje være verdt en titt?

Endret av hsiverts
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...