honday Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hei Har nettopp lagt inn Pinnacle studio vs 9. Jeg satt og leket meg med det i går. Prøvde å lage små filer av ting jeg har filmet. Når jeg var ferdig, gikk jeg inn i folderen som jeg hadde lagt filmene, via utforsk. Nesten med en gang jeg kommer inn i mappen så stopper explorer og det kommer opp en feil melding. Den sier noe om et sikkerhets program som ser på filene som en trussel og kan skade maskinen. Er det noen andre som har vært borti noe lignende? Sliter litt her Lenke til kommentar
Arnt Eirik Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Samme problem, fant ikke ut av det... Avinnstallerte og innstallerte på nytt, fikk inn alle serienummerne på tilhørende programvare, og problemet var borte, iallefall så langt jeg kan finne ut. Arnt Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Eg veit ikkje kva som gjer at de har/hadde det problemet, men at to personar har akkurat det same problemet, kan tyde på at det ikkje er eit isolert problem for ein PC. Kan vere Studio 9 er litt.....utstabilt, og ein reinnstallering/oppgradering til siste patch vil hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå