candymann Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 hehe http://bbspot.com/News/2002/08/house.html Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 akuratt, han satte sikkert bare den store der for å sleppe å sette kjøler på hver PC han hadde :smile: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 han kan UMULI ha møbla i den øverste etasjen, uten at dei vart KNERTA inn i et jørne.. og dessuten må d vere ****,****,**** og *****,****** kaldt å bu der! :grin: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Hvorfor skal det bli kaldt og bo der? Blir akkurat like kaldt siden jeg tviler på at varmen forlater taket. Den går nok igjennom luftekanler og sånt. Og dere ser jeg at det er manipuler (Håper jeg) Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Quote: Den 2002-08-19 08:35, CFD skrev:Hvorfor skal det bli kaldt og bo der?Blir akkurat like kaldt siden jeg tviler på at varmen forlater taket.Den går nok igjennom luftekanler og sånt.Og dere ser jeg at det er manipuler (Håper jeg) hva er det du sier??? er bilde manipulert??Utrolig at du så det! jeg som trodde det var noen som hadde en så stor kjøler på taket!!! jeje Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Og foresten så er det like mye strøm i 900mhz som 60hz. Det er bare flere sinusvingninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå