HondaNSR Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hei. Skal bestille en sub, og centerhøytaler fra Fyndborsen.se, og lurer på hvor mye tollavgiften kommer til å bli? Fyndborsen trekker ifra svensk moms, slipper eg norsk moms og da eller må eg betale det sammen med tollavgiften? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Er det toll på høytalere i det hele tatt da? Kjenner ihvertfall flere som har kjøpt div stereo og høytalere i utlandet, og ikke har betalt noe tollavgifter..... mvh Pantera Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Hørest flott ut Da blir det oftere handel ifrå sverige Men norsk moms slipper eg vell ikke unna? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Er det toll på høytalere i det hele tatt da? Kjenner ihvertfall flere som har kjøpt div stereo og høytalere i utlandet, og ikke har betalt noe tollavgifter..... Dette er kanskje ikke netthandel vi snakker om heller... Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Jo dette er snakk om en netthandel. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 da slipper du nok ikke unna moms nei Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 da slipper du nok ikke unna moms nei Feil plass å bruke smiletegn! Teite norge! Skal avgiftslegge alt! Må vell snart kjøpe kvoter på dassbruk og! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) svenskene har vel ca 20% moms de også, så jeg fatter ikke hva du klager over? Litt av prisen vi betaler for godene vi tross alt har... Endret 9. august 2005 av MrLee Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Er ikkje bare momsen vi i norge må betale. Avgiftene på bensin er skyhøge, bilene koster opptil 3 ganger mer enn i sverige, det samme med alt annet med motor. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 den diskusjonen hører til i en annen tråd...her er det moms Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 den diskusjonen hører til i en annen tråd...her er det moms Nei tollavgift faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå