aswfg Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Har en socket A amd 2800+ nå med fx5700 ultra, kjører hl2\bf2 med alt på medium men den sliter online med de to spillene, såvidt bf2 med alt på low i et 32spiller map... Det er jo langt fra godt nok Maskinen min bråker også noe helt ekstremt! Hører den ned i stua som er en etasje ned! Har ca 6-10000,- til rådighet, men siden jeg ikke har fulgt med det siste året så har jeg ikke peiling på hva som duger... Så det er der jeg trenger hjelp: CPU: AMD 64 3700+ 1mb cache (tenker på å oppgradere til x2 når prisene faller og om behovet er der) HK: ? helst et sli kort så jeg kan gjøre det også senere RAM: ? 1\2 gig GFX: ? HDD: ? Noe stille da de er brorparten av problemet mitt slik det er nå PSU: ? Noe som bråker minimalt Kabinett: Chenbro Gaming Box, evt noe som ligner i design Jeg har en meget god 8ms lcdskjerm (xerox 192i) og en mus jeg er fornøyd med så det trenger jeg ikke. takk for hjelpen! Endret 9. august 2005 av Nwader Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 et annet alternativ som er litt billigere et jo at jeg overklokker cpu, kjøper litt mer ram, et 6800gt ment for agp, ny IDE hdd og en ny strømforsyning.. Men vil det bli et tap? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå