Gå til innhold

Ny Paladin skill, Hammer of Wrath

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom ikke som noen bombe at apollox forsvarer palas til høyre og venstre her, han spiller jo paladin selv! :roll:

Og du er virkelig (no offence) ignorant hvis du tror at hammer of wrath blir som en shaman shock og kan brukes når som helst. Fikk meg en go dlatter der ja :)

Si meg har du ikke noe bedre å finne på? Forsvarer paladins til høyre og venstre? Må jo få diskutere rundt om en klasse uten å få det stempelet på seg.

Ignorant ja, vi får se, jeg vet bare at blizzard fort endrer på skills etter de ser hvordan ting fungerer på testrealmen. At du skal oppføre deg skikkelig hovent på grunn av det er din egen sak.

Jeg klaga ikke når dere warriors fikk de etterlengta buffene deres, så da burde dere tåle at vi får vår første buff på 9 måneder.

Lenke til kommentar

Kunne ikke vært mer enig apollox.

EDIT: Greit at det bare virker på folk som man allerede har skada, er litt dumt å bruke den, drepe horde og plutselig har man 7 enemies etter seg, 0 mana 300 hp og ingen shield....

Endret av X-tremeOverclocker
Lenke til kommentar

Vel, vi warrirors var _ræva_ før vi fikk noen små fixes, det er forskjellen :) Men, tror ikke dette blir så ille, men får meg absolutt ikke til å rerolle paladin for å si det sånn :p

Får beklage hvis du tror jeg prøvde å være frekk eller noe (du vet godt at det aldri kommer til å bli noe shammy shocks på dere ;), hadde blitt til de grader overpowerered), men derfor jeg hadde den der "no offencen" :)

Uansett, dette er vel en annen vri på judged seal of justice som funker i pvp (på en måte). Så lenge spellen blir som execute kan det vel egentlig ikke bli overpowered da :-p kan fortsatte rømme :evil:

Lenke til kommentar
Eneste forskjellen blir vel at man passer på å ha ca 1000hp når man stikker fra en paladin. Regner med den greia kan critte for 7-800, men han får ikke av mer enn en spell når det er 6sec cooldown og 1sec cast.

Fienden har 20% hp igjen, han vil nå løpe.

Hammer Of Wrath

HOJ , melee for 6 sec

Hammer of wrath

Repentance, vente 6 sec :p

Hammer of Wrath

:devil:

Lenke til kommentar
Er ikke de lengste skillene 35 yrd fra mage og hunter ? Usikker T_T

30 yrd var jo ganske langt, blir vel til at paladins i BG skal stå i frontlinja å få killing blows med denne skillen ? ..

30 yard er vel mer eller mindre standard, alt som er mindre enn det er det av "balance reasons". Mage får 41y med talents, 35 uten (på noen spells ihvertfall).

Lenke til kommentar
Gi meg et klart svar på hva du mener med "melee"

må jeg virkelig definere melee for deg? Du spiller WoW ikke sant? Windfury og evt. Stormstrike slår alt av Paladin melee seals så det synger.

Og når det attpåtil ikke er noe vits å bruke seals mot shaman så kan du tenke deg hvordan 1vs1 utarter seg.

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Gi meg et klart svar på hva du mener med "melee"

må jeg virkelig definere melee for deg? Du spiller WoW ikke sant? Windfury og evt. Stormstrike slår alt av Paladin melee seals så det synger.

Og når det attpåtil ikke er noe vits å bruke seals mot shaman så kan du tenke deg hvordan 1vs1 utarter seg.

Du vet at shamaner har forskjellige talent-tre ikke sant? og at absolutt ikke alle har flurry, improved windfury osv osv. Akkurat på samme måten som at noen paladiner er holyspeccet. Å si at shamaner outdamager paladiner i melee, når mange shamaner ikke kan bruke 2h våpen engang, er bare dumt.

Lenke til kommentar

Palydan: LOLO, WHY SAY IT IN MANUAL HOLY WARRIOR BUT WARRIOR = DPS BUT I HAVE NONE GIEV PLZ I WANTZ

Blizzard: We are sorry, your class cannot have both imortality and warrior dps.

Palydan: LOL, NEED DPS, OFFAR NOTTING!!11 NEED BADLY

Blizzard: Here, have a cookie kiddo, now run along.

:innocent:

Endret av Sandiz
Lenke til kommentar

Meningen med denne nye skillen er ikke å endre på balansen i spillet. Nå leste jeg riktignok bare første siden på WoW forumet, så jeg vet ikke om Blizz har kommet med flere avsløringer enn det som stod i første post. Hvis det blir gjort skikkelig vil den ikke gjøre noe annet enn å gi paladins et finishing move i en kamp som allerede er VUNNET. Det gir pallys HK for matchen i stede for å få motstanderen ned i 5-10% ->bye bye...

Men det kommer an på hvordan begrensningene på skillen er. Det vil sikkert bli NOEN andre bruksområder av den også, men ikke nok til at jeg tror det endrer balansen i spillet. Kampen er jo egentlig allerede vunnet når denne skillen kommer til sin rett!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...