stranden Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Blir nok litt nerf skriking etter folk blir drept at denne skillen. Mana kostbar? Ikke så veldig. Litt dyrere enn shadowbolt. Men palas burde ha dyrere kost, siden de ikke er casters. 1 sec cast er det også. Blir morro å se.. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Den er ekstremt manakostbar sammenlignet med skaden den gjør. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Yes... Neste patch kan vel paladin fly for 3 mana og,tenker jeg. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Ok, "nedskalert" versjon (hater bare wannabe warriors) etter å lest igjennom nøye. Ah, så at det bare var 6 sec cooldown også nå, jaja, nå kan en pala med masse mana eie alt, dette blir kuli. (hvis dette blir som execute, så greit nok). Paladins trenger ikke slike skills, og dette vil ikke gjøre klassen kjekkere å spille hvis den bare kan brukes mot fiender akkurat slik som execute fungerer. :/ 1 gang i kampen, omg, im a worrior!11eleven Edit: Haha, kom nettopp på noe. Skulle likt å se om den kunne brukes i pvp, ikke bare pve :> Endret 9. august 2005 av M@R7!N Lenke til kommentar
Same- Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Folk kan da fortsatt løpe i ring rundt en paladin og le av han, uten at han kan gjøre no. Edit: *whine* En warrior sier en paladin er imba? gg Endret 9. august 2005 av Same- Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 En lvl 60 warrior med bra equipment som ikke kan slå en paladin? nå har jeg hørt det også.... skaff deg MS så skal du se. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) hahah, I M B A .. Fjern et skjold N Og mana costen har ikke en dritt å si, er jo faen shammy shock jo! Hoho, nå blir paladins såååå imba, en warrior kan UMULIG slå dere nå, gg blizz. (vel, med full might/warth så). Ah, så at det bare var 6 sec cooldown også nå, jaja, nå kan en pala med masse mana eie alt, dette blir kuli. (hvis dette blir som execute, så greit nok). Paladins trenger ikke slike skills, og dette vil ikke gjøre klassen kjekkere å spille hvis den bare kan brukes mot fiender akkurat slik som execute fungerer. :/ 1 gang i kampen, omg, im a worrior!11eleven Edit: Haha, kom nettopp på noe. Skulle likt å se om den kunne brukes i pvp, ikke bare pve :> Les tråden på wow forumet, den kan brukes i pvp... Edit: Might settet suger for alt annet en tanking Endret 9. august 2005 av alex503 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Edit: Haha, kom nettopp på noe. Skulle likt å se om den kunne brukes i pvp, ikke bare pve :> selvfølgelig kan den brukes i PvP... kan dere warriors bruke execute KUN i PvE kanskje? Grei denne nye skillen, men jeg regner med de booster den litt etter en del testing. Skal ikke se bort ifra at den blir instant cast, og kan brukes når som helst, som en shaman shock. Imbalanced my ass, når caster hybrids har bedre melee og healing enn oss, så burde da vi få minst like bra spells som dem, at vi har et skjold som gjør at vi (og dere) kan heale i fred i 12 secs er da vel ikke noe avgjørende faktor. Endret 9. august 2005 av apollox Lenke til kommentar
likferd Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Grei denne nye skillen, men jeg regner med de booster den litt etter en del testing. Skal ikke se bort ifra at den blir instant cast, og kan brukes når som helst, som en shaman shock. Imbalanced my ass, når caster hybrids har bedre melee og healing enn oss, så burde da vi få minst like bra spells som dem, at vi har et skjold som gjør at vi (og dere) kan heale i fred i 12 secs er da vel ikke noe avgjørende faktor. Du vil at paladin skal få shocks som kan brukes når som helst? Og du mener 2 godmode skjold og en instaheal som fyller på max hp ikke er noen avgjørende faktor? Gi shaman plate så skal jeg være enig. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Veeel.. at den blir boosta er nok ikke sannsynlig. Den blir nok heller nerfa slik at den koster mer mana. (Får vi håpe) Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Kom jo som et sjokk at pala blir boosta igjen. Har ikke de så si blitt boosta hveer patch? I motsetning til mage som har blitt nerfa for hver forbanna patch. Jaja, 4 liv og shocks. Begynner å bli bra farlige, for ikke å si imba de paladinene Men med mine skillz skal jeg knekke dem en etter en! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 I motsetning til mage som har blitt nerfa for hver forbanna patch. Hei, dere fikk nytt ikon! Ikke mukk av sånt. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Har du spillt paladin og prøvd og stoppe en flyktende horde, det er ikke lett i HELE tatt. Kan stunne en gang i minuttet og vi har ingen form for slowing, har du engineering kan du stunne dem i 3 sek, det også en gang i minuttet. Personlig så var dette en kjempebonus da, tror ikke jeg hadde hatt behov for noe spessielt annet enn en slowing effekt. Repetance Btw, når kommer den nye patchen? Endret 9. august 2005 av magubrothers Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Kom jo som et sjokk at pala blir boosta igjen. Har ikke de så si blitt boosta hveer patch? I motsetning til mage som har blitt nerfa for hver forbanna patch. Jaja, 4 liv og shocks. HAHAHAHAHAHAHA, seriøst, hvor har du vært de siste 8 månedene? Lenke til kommentar
Omar Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Edit: Haha, kom nettopp på noe. Skulle likt å se om den kunne brukes i pvp, ikke bare pve :> selvfølgelig kan den brukes i PvP... kan dere warriors bruke execute KUN i PvE kanskje? Grei denne nye skillen, men jeg regner med de booster den litt etter en del testing. Skal ikke se bort ifra at den blir instant cast, og kan brukes når som helst, som en shaman shock. Imbalanced my ass, når caster hybrids har bedre melee og healing enn oss, så burde da vi få minst like bra spells som dem, at vi har et skjold som gjør at vi (og dere) kan heale i fred i 12 secs er da vel ikke noe avgjørende faktor. La oss prøve. 1on1. Shaman vs paladin. Det eneste shaman'en kan bruke er weapon enhancement + heals, og det eneste pallyen kan bruke er seals + heals. La oss se hvordan det går. Hvis du spiller på burning blade stiller jeg gledelig opp. Love, omar. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 La oss prøve. 1on1. Shaman vs paladin. Det eneste shaman'en kan bruke er weapon enhancement + heals, og det eneste pallyen kan bruke er seals + heals. La oss se hvordan det går. Hvis du spiller på burning blade stiller jeg gledelig opp. Love, omar. Du kommer til å få skambank. Pala er bedre enn shaman i melee.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Du vil at paladin skal få shocks som kan brukes når som helst? Og du mener 2 godmode skjold og en instaheal som fyller på max hp ikke er noen avgjørende faktor? Gi shaman plate så skal jeg være enig. 1 shock ja, hva så? Shamans har 3, med forskjellige nasty debuffs på. Og ikke nok med det, men en shaman kan redusere en paladin til KUN autoattack med purge. Fortell meg noen andre klasser som kan bli redusert til KUN autoattack av en annen klasse, ikke så jævlig morsomt at det gjør noe. Men, vi får se hvordan dette utvikler seg, kjenner jeg oss paladins rett, så whiner vi til vi får den til instant cast. (hadde vært utrolig om de hadde hørt på vår whine en gang iblant, istedenfor å servere alt på sølvfat til shamans:) ) Edit: JA, jeg er klar over at shamans skal være en offensiv caster hybrid, og paladin en defensiv melee hybrid. Det forklarer at shamans har bedre ranged muligheter enn paladin, men det forklarer for svarte ikke hvorfor Windfury > Alt av paladins melee angrep, og heller ikke hvorfor Shaman Healing > Paladin Healing. Eneste med paladin som er mer defensivt enn shaman er at vi har plate, mot shamans mail, og et 5min cooldown shield. Ellers slår de oss på ranged, healing, melee, etc. Endret 9. august 2005 av apollox Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 1 shock ja, hva så? Shamans har 3, med forskjellige nasty debuffs på. Og ikke nok med det, men en shaman kan redusere en paladin til KUN autoattack med purge. Fortell meg noen andre klasser som kan bli redusert til KUN autoattack av en annen klasse, ikke så jævlig morsomt at det gjør noe. Men, vi får se hvordan dette utvikler seg, kjenner jeg oss paladins rett, så whiner vi til vi får den til instant cast. (hadde vært utrolig om de hadde hørt på vår whine en gang iblant, istedenfor å servere alt på sølvfat til shamans:) ) Eh, ja hva er det shaman har fått på sølvfat da? Har jo bare fått nerfs i det siste så.... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Kom jo som et sjokk at pala blir boosta igjen. Har ikke de så si blitt boosta hveer patch? I motsetning til mage som har blitt nerfa for hver forbanna patch. Jaja, 4 liv og shocks. Begynner å bli bra farlige, for ikke å si imba de paladinene Men med mine skillz skal jeg knekke dem en etter en! Hvis jeg ikke husker feil er dette det eneste som kan kalles buff for paladins siden betadagene. Jeg vet ikke hva det sier deg jeg, men det sier meg masse. Si meg; Hvordan skulle en paladin kunne klare seg i PvP hvis de ikke kunne heale? De ville jo blitt slaktet av samtlige klasser. DET ville vært ubalansert, i motsetning til hvordan det er nå. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Kom ikke som noen bombe at apollox forsvarer palas til høyre og venstre her, han spiller jo paladin selv! Uansett, paladin er ikke akkurat lett å slå for en warrior (men ja, jeg klarer de fleste. Og JA, jeg har ms. Og ja, jeg gjør sikkert 3x mer dmg enn deg.) Men så? Paladins er det motsatte av warriors vil jeg si, lav dmg, tilnærmet evig utholdenhet. Og du er virkelig (no offence) ignorant hvis du tror at hammer of wrath blir som en shaman shock og kan brukes når som helst. Fikk meg en go dlatter der ja Hva om en pala får inn en lucky seal of command crit på meg og får meg under 20% (jeg passer bedre på fra nå av, men uansett) ? Da er jeg temmelig død. 2x den spellen der og jeg er dead meat. Og nei, alex, might suger nok ikke mot melee classes Tro meg, det verste en MS warrior kan møte på (nesten) er en defensive speccet warrior med bra gear. GG Spør noen andre warriors hvis du/dere ikke tror meg. Og til det med pve, jeg leste ikke hele trådet på wowforumet, men bla quoten. Ville uansett ikke komt som noen bomba at det var pve only (som exorsism, turn undead osv). Og til Apollox, ja, jeg har faktisk en pala(41, som ikke forandrer seg særlig) og en warrior (60) En siste til Apollox, shaman med 2h WF > ALL (tilogmed mine 1600+ms crits) :/ Endret 9. august 2005 av M@R7!N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå