Tåkefyrste Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Nå er det altså offisielt, vi paladins får en ranged spell for å avslutte flyktende fiender: Hammer of Wrath: Damage: 504-556 Holy Mana Cost: 425 Casting Time: 1 Sec Cooldown: 6 Sec Range: 30 Yards "Only useable on wounded enemies" For å gjøre det enkelt så ligner dette på en shaman shock, bare med 1sec casting time, litt lengre rekkevidde, uten debuffs (slow, interrupt), og kan kun brukes på fiender som er skadet (sikkert på 20% hp eller mindre) Gleder meg uansett jeg http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...mp=1#post338065 Endret 9. august 2005 av apollox Lenke til kommentar
Roberticus Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 NERF!!!! Er vel på tide at Paladin's får litt kos de også Lenke til kommentar
Amd_Barton Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Joho, kanskje det blir litt pally spilling igjen da Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Herlig! Det er på tide at vi får mulighet til å ta flyktende motstandere også! Dette er vel den eneste skikkelige buffen vi har fått siden betaen var, hvis jeg ikke husker helt feil. Gratulerer, my fellow paladins Lenke til kommentar
.V. Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 NREF TEH IMBADIN!!!!11111 (skal vel ikke whine om at pally får oppgraderinger, spiller selv druid....) Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Dette er den absolutt beste nyheten jeg har fått siden jeg starta med wow, endelig kan jeg også ha mulighet til å drepe horde. Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Endelig! Dette har vi ventet på en stund. Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Q u o t e: wow ... this does sound pretty cool. Not too overbearingly powerful, but at the same time not overly weak. The only thing we are missing is a clearer picture of "wounded" My faith ... has been restored -------------------------------------------------------------------------------- Eyonix Blizzard Poster 20% Health. --------------------------- Blir som en slags execute da edit: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...in&T=338065&P=6 Endret 9. august 2005 av kazaa Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hm. Tilgjengelig på lvl44, så frem til da er paladins fritt vilt. Uansett, om kampen ikke går i din favør, er det bare å ha en snedig holy protection potion liggende på lur. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Shamans need more buffs! Lenke til kommentar
likferd Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 NERF! Ikke nok med at de har 6-7 liv, men nå skal de få execute og? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Har du spillt paladin og prøvd og stoppe en flyktende horde, det er ikke lett i HELE tatt. Kan stunne en gang i minuttet og vi har ingen form for slowing, har du engineering kan du stunne dem i 3 sek, det også en gang i minuttet. Personlig så var dette en kjempebonus da, tror ikke jeg hadde hatt behov for noe spessielt annet enn en slowing effekt. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) NERF!Ikke nok med at de har 6-7 liv, men nå skal de få execute og? Veeel... den var jo ikke akkurat like kraftig som en execute.. og relativt manakostbar i forhold til skade. Tar en holy protection potion og slapper av jeg, paladins blir overkjørt av presten min i PvP uansett. Edit: hvordan skal dere forresten klare å bruke den nye nuken deres når all manaen er BRENT OPP?! muhahha....haha...ha...haaa... Endret 9. august 2005 av dimdal Lenke til kommentar
.V. Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Just fear em up and start manaburning. FACES WILL BE MELTED! Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Hvordan skal dere forresten klare å bruke den nye nuken deres når all manaen er BRENT OPP?! muhahha....haha...ha...haaa... Major mana-potion ftw Endret 9. august 2005 av kazaa Lenke til kommentar
Canute Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Uff, det var jo det som var sjarmen med paladin. Tenker, nei faen jeg taper, så bare springe. =) Just fear em up and start manaburning. FACES WILL BE MELTED!Indeed! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå