f00b Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Hei, litt usikker på om jeg har postet riktig nå. Jeg vet at de har laget Karaoke Revolution til XBOX, men jeg vet ikke hvor jeg kan få tak i det. Jeg lurer altså på hvor det er mulig å få tak i noe alà Karaoke Revolution / Singstar e.l. til XBOX? Gjerne i Norge dersom det er mulig. Har lett rundt på samtlige norske sider uten å ha funnet noe, hadde vært knall om noen har noen tips til hvor jeg kan få tak i det! Er jo knall å ha til vorspiel EDIT: Jeg tenker hovedsaklig på en bundle, med både mic og spillet. Men dersom noen vet om et sted hvor man f.eks. kan kjøpe kun mic'en til xbox så si ifra Endret 9. august 2005 av f00b Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Det er kun det eneste spillet der til xbox, og i bergen har jeg sett det på flere butikker, senest i forrige uke. Lenke til kommentar
f00b Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Det er kun det eneste spillet der til xbox, og i bergen har jeg sett det på flere butikker, senest i forrige uke. Kunne du sagt navnet på noen av disse butikkene? Så kunne jeg ha sjekket om de hadde noen nettbutikk, blir litt i lengste laget å dra til bergen Lenke til kommentar
f00b Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Nå har jeg funnet et som heter Music Mixer, her følger det med mikrofon også. Noen som har noen erfaringer med dette? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 EBgames i Oslo saa jeg ogsaa hadde et karaokeoppsett. Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Her har de karaoke med en mikrofon. Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hadde vært fint å høre om noen får micen til music mixer karaoke til å fungere med Karaoke Revulations? Jeg er også på utkikk etter noen som selger en billig mic til xbox (til bruk med karakoke revolations) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå