candymann Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 eneste i verden?? http://members.optushome.com.au/bio2000/Box.htm Lenke til kommentar
Thomas Hansen Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Den der var jo dritstilig :smile: Sånn vil jeg oxo få til!! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 mange som har tenkt på sånn, men få som har gjort d. Hadde vært fetere hvis han hadde brukt den som vindu, istedenfor å montere den på utsiden... DET hadde vært fett... Lenke til kommentar
xthal Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 fy_pokker: tenkte akkurat det samme men er det noen som vet hvor en kan kjøpe slike plater?? har altfor mye penger å bruke for tiden skulle helst vert i rød da... Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Jeg så en slik på et elektrovarehus i Berlin. Like ved tv-tårnet. Men den kosta litt over 1000kr, så jeg hadde ikke råd til å kjøpe en da. De er ikke gjennomsiktige, så det å bruke den som vindu er da ikke en smart løsning. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Stilig! Hvor mange watt trekker en sånn sak da? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 ikke vits å spørre etter hvor mange watt de trekker ..., de kjører på 230V så. alle respektable nick-nack butikker har sånne de koster mellom 500.- og 1000.- ... PS: i florida så jeg en til 20,000,- den var på 3m i diameter ... driiiiit fett .. Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Var jevla stilig men så slit med den 10meter lange rør kløletingen hans på lan da... :razz: Veit ikke om de selger sånn plasma skive i norge men i svergie har de det nok ikke så langt fra grensa! har sett det i England når jeg har vært der koster 800kr+ Lenke til kommentar
oceana Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 tror de har en med 30cm diameter hos arngren.no, tror den kosta 1400 spenn... gidder ikke sjekke... var faktisk inne på tanken en gang, med min gamle 300MHz, men det var så sinnsykt dyrt (hadde ikke mye penger back then...) men det var ganske rått da Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 de reagerer også på lyd og berøring :smile: hvis du har en god subwoofer eller noe, funker den som en equalizer :smile: tar du på den kommer strålene til fingeren din :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå