JanOveS Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Går over til bærbar og vil ikke at min stasjonære skal støve ned på bakrommet. Det er først og fremst kabbisen noen gjerne kunne hatt glede av en stund til: - Koolance PC-601 kabinett (basert på chieftech), med vanntank, pumper og radiator. - CPU-kjøler: Koolance CPU-200 Gold (passer til Athlon XP og P4 socket 478, samt de AMD64-hk som har plass nok rundt sokkelen) - GPU-kjøler: Koolance GPU-180-H06 (Passer alle nyere skjermkort) - Chipset-kjøler: Koolance CHC-A05 Samtlige kjølere er gullbelagt massiv kobber. Kabinettet er lett modifisert: - Kledd innvendig med NoiseControl støydempingsmatter med blyplater. - Originale vifter på radiator er skiftet ut med svært støysvake PAPST-vifter. To kompiser har allerede adoptert det meste av hardwaren, men jeg kunne sikkert slengt med det som fremdeles står i. Relativt kurant (om ikke heeelt cutting edge ) : - Hovedkort: Abit NF7-S v2.0 - CPU: AMD XP 2500+ (klokker lett til 2200 mhz) - 2x512mb pc2700 Twinmos - PSU: Enermax 350w (whisper series) Hvor mye kan/bør jeg ta for dette? Forslag mottas med blant annet takk... Jan Ove Lenke til kommentar
JanOveS Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 ....ingen? Snufs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå