CS_eR GøY Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 http://www.newgrounds.com/portal/view.php?id=19369 Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 NY??? hva **** har du røyka .. den er jo like gammel som sokkene til Kjell-Bjarne... bare se på datoen den ble lagt inn på NG.com .. 30-05-01 ... over et år gammel..... desuten er den RÆVA Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 "Kebab GUD": Du er herved advart for brudd på retningslinjene. Flaming er ikke tillatt på dette forumet. Flere overtredelser vil medføre utestengning uten varsel, varighet bestemmes av hvor alvorlig bruddet blir. Denne meldingen er også sendt pr. private meldinger. -moderator yummy- Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 flamming er lamt spesielt naar du bare sitter a venter på aa flammbere noen! [ Denne Melding var redigert av: CS_eR GøY på 2002-08-05 18:07 ] Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Quote: Den 2002-08-05 15:51, Kebab GUD skrev:NY??? hva **** har du røyka .. den er jo like gammel som sokkene til Kjell-Bjarne...bare se på datoen den ble lagt inn på NG.com .. 30-05-01 ... over et år gammel..... desuten er den RÆVA naa dreit du deg ut ! dette er nemlig en parodi med gamesmurf les f0r du svarer :razz: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Quote: Den 2002-08-05 18:05, CS_eR GøY skrev:naa dreit du deg ut !dette er nemlig en parodi med gamesmurf les f0r du svarer :razz: HVA ?? trur det går rundt for deg nå .... du prøvde å si den var ny .. men den er over et år gammel .. dessuten skrev du ikke no ... (Hint.. les din egen topic der står det klart at du trur den er ny ..) Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 ikke ta dere nær av kebab; han er i sin andre "spam og utropstegn-periode" lurer på om han liker at jeg klipper inn litt av irc-loggen? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Stakkars Kebab...det er ikke greit å ha 2000 *host*svada*hark*meldinger... :wink: You gotta hand it to the dude....he knows spam! Men seriøst; den første posten din i denne topic'en er utrolig fjortis! :razz: _________________ History admires the wise, but it elevates the brave. [ Denne Melding var redigert av: RogueFreak på 2002-08-05 20:03 ] Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Bahh sorry jeg leste datoen pa et review bahh dumme meg sorry kebab :smile: jeg sover for lite! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå