knut I_89 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Hadde en veldig kjedlig periode for en månde siden. Så jeg satte i gang med og lage en hjemme side tok men ca 3 dager for jeg forstod ikke en dritt Men til slutt kom det nå en hjemmeside som er laget på freewebs.com er ikke intressert i og bruke hele live mitt på og lære meg html heller Men hva synest dere da? Ble det bare rort eller ble det ok? www.garasjen2.tk Endret 9. august 2005 av knut I_89 Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Har du bedre forslag utenom html da? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 www.geocities.com Men anbefaler html. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 er ikke intressert i og bruke hele live mitt på og lære meg html heller Etter en uke er man godt i gang med både HTML og CSS. Men hvis du ikke akter å leve lengre enn en uke til, så er det nok viktigere ting å gjøre enn å lære HTML og CSS. Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Nei, jeg lever nok ikke mer enn en uke. Får mopedlappen om 9 dager så blir skummelt det. Så overlever jeg det så kansje jeg setter meg inn i html. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 For en SMS tier får du mer enn nok plass på www.start.no , som også inkluderer e-mail. Tjenesten deres er veldig stabil, har brukt det i noen år nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Feilpost. Bruk programmeringsdelen av forumet til slike poster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg