Bojah Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 ja, jeg står vel mellom disse to kabinettene, Antec P180 og Thermaltake Xaser Tsunami jeg har lest testen av P180, og det høres meget bra ut. har noen erfaringer med noen av kabinettene? muligens begge? og er det noen som har ett bilde av p180 hvor frontdøren er åpen, så man ser hvordan det ser ut bak den? jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hvordan kabinettene ser ut, det viktigste blir vel temperatur og støy. montering er helelr ikke så viktig, siden det er en engangsting som man klarer etterhvert uansett. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 veldig fornøyd med tsunami. review: http://www.3dgameman.com/vr/thermaltake/ts...e/video_03.html Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Selv likte jeg p 180 best, i følge testen er det jo bra. Etter min mening så burde du gå for P 180 men det er opp til deg Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Jeg føler at P180 er litt mer kvalitet. mer "seriøst" på en måte...Tsunami er bare ett kabinett som ser kult ut. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg føler at P180 er litt mer kvalitet. mer "seriøst" på en måte...Tsunami er bare ett kabinett som ser kult ut. Ja helt enig der, jeg gjorde samme feilen når jeg kjøpte kabinet men jeg var så heldig at jeg fikk byttet det mot et inwin kabinett, noe ala chieftec bare med display. Gå for P 180 sats på kvalitet og smarte løsninger i stede for ut sende, så kan du eventuelt modde det om du får lyst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå