xD^^ Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Den hvite HTPC'n skulle ha litt iPod-look. Hadde det vært med som skulle moddet ville jeg har laget runde hjørner på en slags måte. Endret 9. september 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Du burde få til en litt bedre SketchUp modell. Jeg skulle gjerne hjulpet deg, men er ikke så lett når jeg ikke helt vet hvordan det ser ut. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Snakker du til meg eller STP? Det er STP ( Share the Pain ) sitt prosjekt Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Snakker du til meg eller STP? Det er STP ( Share the Pain ) sitt prosjekt Snakker selvfølgelig til trådstarter Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Nå har det seg da slik at jeg ikke får til runde hjørner. Sketchup-model trengs ikke. Jeg er straks ferdig, og det eneste som gjenstår er kutting av plexi, lakkering av plexi, saging av viftehull, montering av hardware, osv. Blir ikke lenge igjen før jeg er ferdig. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Bra bra. Stå på! Gleder meg VIRKELIG til "update" eller "utstilling". Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Skjønner ikke helt hva du mener med iPod-look. Ser liksom ikke helt noen likheter Det blir vel slik som iPod med tanke på fargen, men alt det andre vil nok skille seg ut. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Skjønner ikke helt hva du mener med iPod-look. Ser liksom ikke helt noen likheter Det blir vel slik som iPod med tanke på fargen, men alt det andre vil nok skille seg ut. Når får vi bilder? Og hva har du bestilt hittil? Pris? Endret 12. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Skjønner ikke helt hva du mener med iPod-look. Ser liksom ikke helt noen likheter Det blir vel slik som iPod med tanke på fargen, men alt det andre vil nok skille seg ut. Når får vi bilder? Og hva har du bestilt hittil? Pris? Bilder: Når jeg har tatt de. Pris: Rundt en tusenlapp. Lenke til kommentar
l0l89 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 kommer d bilder snart?! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Tror ikke bildene kommer noe før om du poster, men det er jo bra at folk viser interesse da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå