Gå til innhold

er dette et bra tilbud?

carl-kr.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan jo nevnes at jeg har et 6600GT på maskinen nå.hadde jo vært litt gøy å toppe det.begynner å bli lei av hva det har å by på :roll:

har sett at 6800GT/ultra vil dette betraktelig i pris fra 11 august og utover!! :dribble::dribble:

edit: 6800 Ultra 2600,- !!!!

Endret av carl-kr.
Lenke til kommentar

men, 6600gt er jo bedre enn alle disse tre kortene...... :)

oki :)

jeg syns 6600GT er et drit kort!! :p

er litt kresen, synd de skal være så dyr de super korta :roll:

edit: 6600GT går jo for å være det beste pris VS ytelse kortet...men det er jeg ikke enig i for 5 øre! da er det heller det kortet Anth refererte til tidligere (9600pro) som er det beste kortet til prisen å være! :yes:

måtte bare gå litt of topic der ;)

Endret av carl-kr.
Lenke til kommentar
Bankersen hvis man ikke vil bruke mye penger, er å gå for et 9800pro-kort. Men mitt neste kort skal bli et i GeForce7-serien, koste hva det koste vil. Må bare bygge ny maskin først...

Anth: har du drukket mye idag eller? mener du at han bør gå fra et 6600gt til 9800pro?

carl-kr: om du mener 6600gt er et drittkort, så må du ligger atskillig mer enn 1000,- i en oppgradering...selv synes jeg 6600gt gir mye for pengene...aldri i livet om jeg hadde stappet et 9600pro i maskinen min isteden! :p

Lenke til kommentar

carl-kr: om du mener 6600gt er et drittkort, så må du ligger atskillig mer enn 1000,- i en oppgradering...selv synes jeg 6600gt gir mye for pengene...aldri i livet om jeg hadde stappet et 9600pro i maskinen min isteden! :p

tror du misforstår meg litt....

jeg har 4 maskiner i huset. har 9600 pro på gjestemaskinene og et 6600gt på hovedmaskinen som jeg bruker.

på en av gjestemaskinene skal jeg ha et bedre kort.

vurderte da 6800LE.

kjøper liksom ikke et 7-serie kort på en maskin jeg aldri bruker ;)

men jeg leker med tanken på å oppgradere hovedmaskinen der jeg nå har et 6600GT kort som JEG syns er piss!!!

og der kan jeg godt spytte i litt penger.ikke det dyreste men...

Lenke til kommentar

ok...ikke lett å vite hvilke maskin som skulle oppgraderes osv...

nå aner jeg ikke hvorfor du synes at 6600gt er piss...om du synes at ytelsen er for lav så kan det være at resten av maskinen holder deg igjen...det er ikke tvil om at 6600gt er et mye bedre kort enn 9600pro som du sier er bra...(til den prisen vel og merke)...

uansett, et grafikkkort må alltid stå i stil med resten av hardwaren...men, isolert sett er 6800le et mye bedre kort enn 9600pro, og et godt kort til tusenlappen...så får du selv vurdere om du vil bruke en tusenlapp på en maskin du aldri bruker...

Lenke til kommentar
ok...ikke lett å vite hvilke maskin som skulle oppgraderes osv...

nå aner jeg ikke hvorfor du synes at 6600gt er piss...om du synes at ytelsen er for lav så kan det være at resten av maskinen holder deg igjen...det er ikke tvil om at 6600gt er et mye bedre kort enn 9600pro som du sier er bra...(til den prisen vel og merke)...

uansett, et grafikkkort må alltid stå i stil med resten av hardwaren...men, isolert sett er 6800le et mye bedre kort enn 9600pro, og et godt kort til tusenlappen...så får du selv vurdere om du vil bruke en tusenlapp på en maskin du aldri bruker...

maskinen jeg har 6600GT på :

-intel P4 2,8Ghz

-1024 mb 400Mzh twinMos

det er klart at delte meninger er det bestandig og det er bare bra.

dte hadde vert jæv... kjedelig om alle hadde syntes det samme.

9600pro er det beste pris vs ytelses kortet ;):D:thumbup:

Lenke til kommentar
Tror du får mer for pengene her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302975&cks=PRL

:dontgetit: Det er jo mye dårligere.

hør etter da mann... ;)

vi har diskutert litt pris iforhold til ytelsen og det som var ment med det 9600pro kortet var at hær får du en del for pengene.

tror heller ikke at det er bedre en det 6800LE kortet da.

edit: ser jo når jeg nå har sjekket med en del nettbutikker at under 1000lappen for dette kortet er rimelig.

men dette er jo ikke et rimelig kort i utgangspunktet.

hvorfor koster det ca 1500,- hvis det er så dårlig ytelse på det?

Endret av carl-kr.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...