sannheten_666 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 nå er det slik at jeg har et kabinett med en 120 mm foran og nederst, og med disken på tvers rett innenfor den vifta igjen slik at jeg får en veldig god luftstrøm forbi disken. problemet er at hvis jeg skal ha noe særlig luftstrøm som går på OVERSIDEN disken så blir disken liggende nesten i gulvhøyde, men det går ikke, siden SATA kabelen er vinklet nedover og veldig stiv, og jeg har ikke så lyst til å knekke den. hvis jeg snur disken opp-ned vil jeg derimot elliminere det problemet. derfor kommer nå poenget mitt, hehe! er det noen her på forumet som kan tenke seg noen grunn til at jeg IKKE burde snu disken opp-ned? det virker også som at varmen slipper lettere igjennom på undersiden, til tross for at varmen stiger oppover. tenkte derfor det kanskje vil være gunstig å ha den opp-ned uansett. det er jo også et synlig kretskort på undersiden.... Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 tror du kan ha disken hvilken vei du vil, bare den ligger i en rett vinkel og ikke i en skjev vinkel. visst du ble no klokere av det ? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Har sett i ganske mange sånn "ferdig-mini-maskiner" at diskene har vært montert både på høykant, sideleng og vannrett... Grunnen til at den sto med "rett side" opp er vel bare "visuelt"..tror du kan ta det med ro Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 takk for svar, da satser jeg på at det går bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå