WeeR Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Hallo! Jeg har noen gamle, men bra høytalere med masse riper i osv. Jeg lurte på om det er mulig å f.eks sparkle eller bruke silikon for å fjerne disse ripene, og etterpå spraylakkere høytaleren igjen. Noen som vet om dette kommer til å gjøre høytaleren dårligere med tanke på lyd osv? Noen som har noen andre ideer så er det bare å komme med de! takk! -WeeR- Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Se jeg bryr meg, har du ikke noe bedre å komme med enn det der så er det bedre at du ikke svarer og finner ett annet sted å rette poster. [ Denne Melding var redigert av: WeeR på 2002-08-05 12:18 ] Lenke til kommentar
Nasams Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Skjerp deg sness! Kan du ikke hjelpe så er det neppe noen som har bruk for det du sier... ----------- Om det vil ha noe å si for lyden vet jeg ikke, men lydogbilde.no vil være rett plass å spørre om slikt... Lykke til! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Hei! Nei, det har ikke noe å si for lyden om du omlakkerer høyttaleren. Men jeg vil vel tro at det er bedre å pusse med hele kassa helt til du kommer ned til treverket eller slik at alle ripene er pusset bort. Deretter sparkler du kassa og pusser jevnt. Til slutt lakkerer du. Da blir det bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå