Gå til innhold

Redigere kontakter på pc for K750i

Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt meg K750i og har mange nummer som skal fra Nokian min og over i den nye! ville vært praktisk og opprettet en liten kontaktoversikt på pc-en.

Lurer på om det finnes et program for å opprette/redigere kontakter for så å laste de inn i telefonen?

Fint hvis det også går og få sendt info til et slikt program fra for eksempel Nokia telefoner.

Går ut fra det går i outlook express / outlook men det er dumt å få med alle kontaktene / informasjonen som ligger der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har akkurat kjøpt meg K750i og har mange nummer som skal fra Nokian min og over i den nye! ville vært praktisk og opprettet en liten kontaktoversikt på pc-en.

Lurer på om det finnes et program for å opprette/redigere kontakter for så å laste de inn i telefonen?

Fint hvis det også går og få sendt info til et slikt program fra for eksempel Nokia telefoner.

Går ut fra det går i outlook express / outlook men det er dumt å få med alle kontaktene / informasjonen som ligger der.

Hei!

Du kan gjøre det og mye mye mer med programmet "floAt's Mobile Agent"!

Dette er det ulitmate programmet for deg med Sony Ericsson k750i (eller annen versjon)!

Du finner programmet på deres nettside;

http://fma.sourceforge.net/

Sender med et screenshot også, her kan du se noen av funksjonene (menyen til venstre)

ss5-200.png

eikum

Lenke til kommentar

Takk igjen!

det går greit å koble til telefonen og se samtaler ut og ikke besvarte. Når jeg prøver å se på meldinger eller kontakter på sim eller i telefonen skjer det ingen ting. Prøver også å trykke på sync, da starter en prosess som bare står å

henger :(

Jeg gjør sikker et eller annen feil her. Motar gjerne tips, eller link til et sted jeg kan lese mer om emne. Har lest på sidene til floAt's Mobile Agent uten å finne noen løsning! :cry:

Lenke til kommentar

Når jeg trykker på sync først så lastes kontaktene mine ned. Fikk til og med inn en tekstmelding mens jeg holdt på, kult. Men når jeg prøver å se på meldinger i inn og sendt boks skjer det ingenting. Programmet mister fort forbindelsen med telefonen også. virker veldig ustabilt dette. Nå har Norton blandet seg inn også når jeg skal starte programmet:

Ondsinnet skript oppdaget

Høy risiko

Datamaskinen er slått av, og må gjøre noe med dette skriptet.

Objekt FileSystem object

Aktivitet Opentextfile

Fil mobilAgent.exe

Stopp dette skriptet (anbefales)

Skal jeg stoppe det eller kjøre??

Noen sett dette før??? :ermm:

Lenke til kommentar

ingenting å uroe seg for.

fma har mange script som kan kjøre og utvide funksjonaliteten

til både programmet og mobilen.

disse scriptene er ofte sett på som ondsinnet, og kan være det.

men tvilsomt i dette tilfellet. men for sikkerhetsskyld ville eg gått inn

på innstillinger i fma og slått av script-funksjonen.

Lenke til kommentar

Takk for svar!!

Det gikk dårlig dette, etter styret med script vil ikke programmet starte lenger.

Har nok klart å røre det til :whistle:

Har avinstaller, renset register og fjernet alt som minner om prog. Installert på nytt og samme problem!! :( Det lar seg sikkert fikse på en eller annen måte!! :hmm:

Under installasjonen kommer det opp spørsmål om hva som skal installeres, bla annet 2...3 prog fra Microsoft og noe script greier. Hva er nødvendig for å få floAt's Mobile Agent til å kjøre. Det viktigste for meg er å kunne redigere kontaktene mine.

Er det noe forskjell på å bruke kablen som følger med telefonen i forhold til Bluetooth, jeg tenker på stabilitet, hastighet....

Kontakten med telefonen virket bare noen ganger når jeg brukte kabel. (Det virket en liten sund dette, før Norton dro til med script alarm)

Lenke til kommentar

Rekker ikke å se det, kommer opp et lite vindu med noe rødt midt på skjermen som vises i noen milli sek.

Det starter et eller annet som kjører i bakrunnen, for når jeg prøver å avinstallere får jeg melding om et Mobile Agent kjører. Ikke noe som vises i oppgavebehandlingen.

Etter restart går det å avinstallere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...