Boralis Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Blue--Sky Synd du har dårlig erfaring,jeg synest det er rart men du kan jo ha vært uheldig. Ta en tlf til retur7support og snakk med dem, er du hyggelig er jeg sikker på at de også er det :-) Du vet det er mange ganger lettere å finne en løsning når en snakker med folk . Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Takk for tipset får vel ta en telefon da.. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Snakka med en fra netshop nå, og fikk noen få tips til som jeg skal prøve. Han jeg snakka med var hverftall hyggelig så jeg satser på at vi kommer fram til en løsning. Edit: Da testa jeg ut det jeg fikk beskjed om uten hell.... Ringte tilbake til netshop, han sa at kortet var sikkert defekt så jeg kunne bare sende det inn og bytte det i asus kortet Så da håper jeg endelig at jeg får pcen opp å gå igjenn Edit 2: Snekker`n, du har ikke en vannblokk og anbefale til asuskorte? gjerne en som passer til 3/8"ID-1/2"OD slange uten bruk av overgang. Endret 12. august 2005 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 I dag fikk jeg en ny mail fra en annen kundebahandler hos netshop, der jeg fikk beskjed om og sende inn hardwaren min igjenn.. Siden han ikke kunne skjønne hvordan de hadde testa ok, og det ikke virka hos meg. Ennå jeg har dobbel testa alt utenom hk,minne cpu (som netshop testa). Og sist fredag ble jeg lovet et annet kort av en annen kundebehandler. Jeg hadde faktisk også tenkt og sende inn resten hardwaren min dersom den ble testa "ok" i førsteomgang, derfor sto det på slutten av mitt returskjema: "PS: Kan dere gi meg tilbakemelding etter ”testen”, slik at jeg ikke plutselig får kortet i posten med en lapp om at dere ikke fant noen feil." Hvilket ikke skjedde. Dette er rett og slett for dårlig.... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) I dag fikk jeg en ny mail fra en annen kundebahandler hos netshop, der jeg fikk beskjed om og sende inn hardwaren min igjenn.. Siden han ikke kunne skjønne hvordan de hadde testa ok, og det ikke virka hos meg. Ennå jeg har dobbel testa alt utenom hk,minne cpu (som netshop testa). Og sist fredag ble jeg lovet et annet kort av en annen kundebehandler. Jeg hadde faktisk også tenkt og sende inn resten hardwaren min dersom den ble testa "ok" i førsteomgang, derfor sto det på slutten av mitt returskjema: "PS: Kan dere gi meg tilbakemelding etter ”testen”, slik at jeg ikke plutselig får kortet i posten med en lapp om at dere ikke fant noen feil." Hvilket ikke skjedde. Dette er rett og slett for dårlig.... Blue--Sky: Send en mail til [email protected] -- Han fikser biffen Legg ved relevant dokumentasjon, e-post-dialoger, samt forklar hva som har skjedd, så er jeg sikker på at Svein-Aage ordner biffen Edit: Eventuelt kan du ringe NetShop-> Retur og spørre etter Knut, han også pleier å ordne ting relativt fort Endret 16. august 2005 av oysfaerg Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 I dag fikk jeg en ny mail fra en annen kundebahandler hos netshop, der jeg fikk beskjed om og sende inn hardwaren min igjenn.. Siden han ikke kunne skjønne hvordan de hadde testa ok, og det ikke virka hos meg. Ennå jeg har dobbel testa alt utenom hk,minne cpu (som netshop testa). Og sist fredag ble jeg lovet et annet kort av en annen kundebehandler. Jeg hadde faktisk også tenkt og sende inn resten hardwaren min dersom den ble testa "ok" i førsteomgang, derfor sto det på slutten av mitt returskjema: "PS: Kan dere gi meg tilbakemelding etter ”testen”, slik at jeg ikke plutselig får kortet i posten med en lapp om at dere ikke fant noen feil." Hvilket ikke skjedde. Dette er rett og slett for dårlig.... Blue--Sky: Send en mail til [email protected] -- Han fikser biffen Legg ved relevant dokumentasjon, e-post-dialoger, samt forklar hva som har skjedd, så er jeg sikker på at Svein-Aage ordner biffen Edit: Eventuelt kan du ringe NetShop-> Retur og spørre etter Knut, han også pleier å ordne ting relativt fort Jeg sendte svar tilbake med en gang etter at jeg hadde lest mailen. Så får vi se hvordan det går. Jeg hadde en hyggelig samtale med Thor forrige fredag, hvor jeg først testet noen tips han ga meg, det virket ikke. Jeg ringte tilbake og han sa at jeg kunne bytte kortet i et annet. Jeg skulle bare sende inn kortet så fort som mulig med en lapp, hvor jeg forklarte hva jeg hadde prøvd for og "fikse" det. Og hvilket kort jeg ville bytte i. Så jeg trodde mitt nye kort var påvei i dag....du kan tro hvor glad jeg ble da jeg leste mailen... Jeg gidder hvertfall ikke og betale hundrevis av korner for og sende hardwaren min fram og tilbake og fram og tilbake til netshop..... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg hadde en hyggelig samtale med Thor forrige fredag Meget grei kar, skulle vært en slik "Thor" på alle service/retur avdelingene rundt om. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg hadde en hyggelig samtale med Thor forrige fredag Meget grei kar, skulle vært en slik "Thor" på alle service/retur avdelingene rundt om. Ja skulle bare øsket at en "Thor" hadde åpent pakka med hk.... En ting er hvertfall sikkert "Thor" ene gjør at man får lyst til og kjøpe hardware samme plassen nestegang, det samme kan jeg desverre ikke si om alle... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 En ting er hvertfall sikkert "Thor" ene gjør at man får lyst til og kjøpe hardware samme plassen nestegang, det samme kan jeg desverre ikke si om alle... Nettop og det er dette enkelte webshopper burde merke seg, det er ikke særlig morro å ringe enkelte da de glefser så etter deg at du nesten ser tenna deres i telefonrøret . Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 En ting er hvertfall sikkert "Thor" ene gjør at man får lyst til og kjøpe hardware samme plassen nestegang, det samme kan jeg desverre ikke si om alle... Nettop og det er dette enkelte webshopper burde merke seg, det er ikke særlig morro å ringe enkelte da de glefser så etter deg at du nesten ser tenna deres i telefonrøret . HaHa I lengden vill det alltid lønne seg og gi god service, da kommer kunden som oftest tilbake (samt at han informerer venner og kjente om hvor greie de er der.osv) Derimot dårlig service vil gi misfornøyde kunder, som igjenn informerer sin famile, kjente og venner. Og butikken mister mange fremtidige kunder. Så det er viktig å ta vare på sine kunder, selv om det i enkelte tilfeller vil si og tape litt penger..Så lønner det seg i lengden;) Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Ser ikke ut til at netshop gidder og svare på mailen min... (Nå orker jeg ikke mer av dette, mulig jeg bare må kjøpe et nytt hk ) Edit: Får jeg ikke svar imorra, skal jeg prøve og sende saken til en på salgs avdelingen. De var hvertfall ekstremt greie og ha med og gjøre, når jeg holdt på og "finne" hardware til systemet mitt og lurte på en del ting;) . Fikk utrolig raske svar også .. Edit: Endelig Nå er asuskortet på vei i posten Endret 18. august 2005 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå