raatass40 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg ønsker att dere som har dette kamera kan komme med positive og negative ting angående dette kamera. Selv har jeg ett sånt og det negative jeg har funnet ut hittil er Linsebeskyttelsen er jo rett og slett fiasko fra Canon si side, den personen som tenkte ut den ideen måtte ha en dagen derpå. Kunne vært større skjerm, og savner fjernkontroll. Ellers må jeg si meg fornøyd med kamera så langt, gode bilder, flotte farger, god videofunksjon, kjapp oppstart, digitalzoom som faktisk fungerer ved bruk av denne, supermakroen er jo helt rå på dette kamera.Kjøre videoopptak samtidig som man kan ta bilder. Har prøvd dette og det funker helt greit. Jeg har hatt endel digitalkamera oppmot 8mill.pixels og tør å påstå att dette er mitt beste kjøp hittil. Håper att noen henger seg på dette temaet og gir sine inntrykk av S2 IS Kom gjerne med tips, angående bruk forøvrig. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg ønsker att dere som har dette kamera kan komme med positive og negative ting angående dette kamera. Hvis du ikke har lest den så har Kai Thon - digit.no testet denne: http://www.digit.no/wip4/test_v2.epl?id=58520 Lenke til kommentar
raatass40 Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Jeg ønsker att dere som har dette kamera kan komme med positive og negative ting angående dette kamera. Hvis du ikke har lest den så har Kai Thon - digit.no testet denne: http://www.digit.no/wip4/test_v2.epl?id=58520 Hei Pingla jo jeg har lest testen og diverse andre utenlandske og er ikke alltid helt enig i disse, men er klart man danner seg jo ett inntrykk av kameraet forøvrig. Jeg liker mere å kunne finne frem til ett valg av kamera når det gjelder innlegg som blir skrevet eller diskutert på ett forum, Lenke til kommentar
Sven L Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Har selv Canon S2 IS og synes den manuelle fokuseringen ikke er spesielt bra. Det er vanskelig å se om bildet blir klart når man fokuserer manuelt, pga for dårlig oppløsning på skjerm og søker. Jeg er veldig godt fornøyd med hurtigheten til kameraet. Dessuten kan man velge å slå av bildevisning etter at bilde er tatt (Noen som vet om det er mange kameraer som har muliget for dette?). Man kan derfor ta mange bilder på kort tid. Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 + raskt + batterilevetid + video funksjon + IS + betjening + vridbart display - fokuseringsproblemer - støy i dårlig lys/høye ISO verdier Dekselet fikser du lett med en liten tapebit på ytterkanten av objektivet. Har en 1 - 2cm lang stripe med elektroteip på undersiden og dette gir samme treghet på dekselet som på S1. Altså tilstrekkelig til at det ikke faller av i tide og utide men løst nok til at det skyves av når du slår på kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå