ZaiCoN Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 hvem er det som spiller dei 3 kvinnelige hovedrollene i serien sopm går etter midnatt på tv2? Lenke til kommentar
Pipboy Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Alle slike spørsmål henvendes til www.imdb.com serien heter forøvrig She Spies Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 For de som ikke gidd å bla gjennom Natasha Henstridge .... Cassie McBain Kristen Miller .... D.D. Cummings Natashia Williams .... Shane Phillips Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 takk, da er det problemet løst Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 hvem er det som spiller dei 3 kvinnelige hovedrollene i serien sopm går etter midnatt på tv2? Hvilke dager går den? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 00:15-01:05 Serie Trippelagentene (8) ® Amerikansk spenningsserie. søndag er neste Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Sexy-spiondamer med kung-fu på sitt beste. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 så på det igår.. DÅRLIG DÅRLIG DÅRLIG.. måtte bare få det ut.. men fine damer Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 så på det igår.. DÅRLIG DÅRLIG DÅRLIG.. måtte bare få det ut.. men fine damer jepp, kun pga damene eg ser det Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 hæ? jeg syns serien er ekstremt bra, og veldig spennende! :!: Jaja, pene damer ja... ser det av 2 grunner, damene og at det er komisk Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Grunnen til at serien er så bra, er at den har selvironi, og jeg vet ikke hvorfor, men serien er så utrolig fet og se på. Søndagens episode, der var jentene bare inni huset sitt, og selv da var det spennende og morsomt Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) det er jo en parodi på charlie's angels(serien fra 70-tallet ikke filmen) de lager en komiserie av noe som kunne blitt über teit baywatch/pacificblue serie, så klart har man ikke humor og tror at serien er seriøs kan jeg se hvordan den virker dålig.. Endret 16. august 2005 av gunfreak19 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 trippelagentene må man se på ja! sånn som i forrige episode, de kan slenge seg rundt og bevege seg omkring i huset, men ikke gå ut døra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå