Midnight_walker Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Bestilte fra cdon.com for 9 dager sida! Det stod at det pleier å ta 4-5 dager! Er det noen som har erfaring med cdon.com? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Stod opptil 6-20 virkedager når jeg bestilte ... Normal leveringstid er 6 eller 20 hverdager fra den dagen bestillingen ble foretatt. Endret 8. august 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg har som regel fått det jeg har bestillt etter ca 3 dager. Men det spørs vel på hvor mange ting du bestiller. Fikk du ikke ordebekreftelse? Prøv å logg inn her og se hva som står der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 jeg fikk tre forsinkelsesmailer för de til slutt sa at leverandören var tom så bestillingen var kansellert... har skjedd to ganger... andre ganger har de og värt treige. I hvertfall etter min oppfatning Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Ok... Takk for svar! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Lengste jeg har ventet på cder (da av det sære slaget), og som jeg senere har fått er vel tre uker. Endret 8. august 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Dei pleier å sende ganske kvikt om alt er på lager. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Om du kjøper 4 cd-er og den ene ikke er inne kan det ta en god stund. Er bare å vente. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Fikk de i dag! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) cdon er trege ja. Det er jeg ikke helt enig i. Kommer nok helt an på hva du bestiller. Jeg bestilte en DVD for en uke siden, og den lå i postkassen to dager etterpå. Endret 9. august 2005 av anth Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 cdon er trege ja. Sier meg enig med anth. De KAN være trege. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 vell, jeg bestilte flere cder rundt skoleslutt, og fikk den siste cden for 2 uker siden...jippi. var vel ikke på lager da Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Vel, jeg fikk cd'en min etter ei uke ca. Kameraten min bestilte en cd, men etter en måned med venting stod det plutselig "bestilling kansellert". Så bestilte han en gang til og da fikk han den etter 2 dager. Merkelig Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Kameraten min bestilte en cd, men etter en måned med venting stod det plutselig "bestilling kansellert". Så bestilte han en gang til og da fikk han den etter 2 dager. Merkelig Ditto. Jeg fikk kansellert, kompisen fikk skiva sporenstreks. Konklusjon: Cdon har enten dårlige medarbeidere eller en elendig distro. Uansett kombo så åpenbarer "the real cdon" seg for noen utvalgte utskudd. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Merkelige saker. Har bestilt hos dem endel ganger før, og de er raske! Engang tok det bare 2 dager før pakken kom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå