:---{D Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 www.ellos.no de har jo opptil 4-5 xl Faktisk XXXXXXL. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 ryan air til england kjøp et års forbruk av bukser der og fly tilbake igjenn Lenke til kommentar
neb Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Seriøst, det hadde vært dritfett å få tak i bukser tilsvarende MC Hammer sine. Husker at jeg noe lignende "aladdin/MChammer" bukser på Insomnia for et par uker siden. Butikken ligger på Grünerløkka i Oslo. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 husker en kjøpte seg sånne ghetto fabalouse 4 realz joggebukse på stress. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Looks sports har en del. Ligger i Oslo. Ps: funker ikke i opera (ihvertfall ikke hos meg) Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Tok bilde av verdens diggeste laffebuske som jeg går med når jeg er hjemme og skal slappe av! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 tror jeg går for ellos.no jeg =D Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Seriøst, det hadde vært dritfett å få tak i bukser tilsvarende MC Hammer sine. 4638709[/snapback] Hadde faktisk en sånn bukse i mini variant da jeg var sånn 7 år.. helt lik, like spraglete og posete med stramme bein helt nederest.. savne mc hammer buksen sin Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 fett å gå med en sånn fortsatt da.... Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 ja, ikke diss mcHammer- og Cubusbukser! Det er mine favoritter. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Sjekk http://www.drjays.com/ velg mens-merke basic essentials-sets-det grå settet i fleece Det er kåret til verdens mest behagelige full set av en jury bestående av fremtredende rappere, billig er den og, dessverre bare 6XL igjen... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Flava er ikke så dyrt. Dyrere enn en joggebukse fra ellos, men ikke SÅ dyrt. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Det er kåret til verdens mest behagelige full set av en jury bestående av fremtredende rappere, billig er den og, dessverre bare 6XL igjen... 5413250[/snapback] har du kilde til denne kåringen? 6XL er den største (XXXXXXL), sant? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hvis du finner radiostreamen fra Hot 97 let me know, den er fra rundt september/oktober i fjor. Kanalen er kjent som den største RnB og hiphop radiokanalen i statene og har intervjuer fra de hotteste artistene innen sjangeren. Regner med at 6XL er den største størrelsen, men det er USA vi snakker om, aldri vær for sikker! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Er ganske overbevist om at Arne Rønning i Trondhjem fører 8XL ^^ Men det er vel penere klær, og ikke gode klær edit: leif Endret 12. januar 2006 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå