aldrimerforum Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg er på utkikk etter skikkelig store kosebukser. XXL Joggebuksene på Cubus holder bare ikke. Og de blir så shabby etter noen vasker... nei, jeg vil ha noen ekstremt store.. Og i fløyel kanskje? Eksempel: slike som Ludacris har i Roll Out videoen..? Kan ikke komme på andre eksempel akkurat nå.. Noen anbefalte sjapper? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) www.steez.no Vet ikke om de har det der. Men er ghetto sjappe Endret 8. august 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
covah Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Herremagasinet Big and Tall. Ligger ved siden av Gunerius sentret bak Oslo Spektrum. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 tenkte ikke på slikt som nødvendigvis var designa for -de store-. mener sånn skikkelig kule (helst fløyel eller hva det nå er) bukser.. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Får sikkert noen store saggebukser på flava (eller hva det nå enn heter). Lenke til kommentar
neb Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jean TV eller Grim? Bor du i oslo? Uansett kjøpte den største buksa jeg har i Praha. Og den er stooor! XXXL.. Diggeste joggebuksa jeg noensinne har hatt! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg er på utkikk etter skikkelig store kosebukser. Jeg synes joggedress er digg å gå i! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Vet at Flava i Oslo har det... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Mc hammer bukser ? Hammer time! OT: Sjekk ut din nermeste Flava butikk, de har sikkert det du er på utkikk etter! Edit: leif Endret 9. august 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Herremagasinet Big and Tall.Ligger ved siden av Gunerius sentret bak Oslo Spektrum. Selger de andre ting enn dress/penklær..? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Flava? Er ikke det EKSTREMT dyrt? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Flava? Er ikke det EKSTREMT dyrt? Dyrt vet jeg ikke. Men ekstremt gettho... Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) gettho? flava? ...det ville nå ikke jeg kalt det, men... værsågod! Endret 9. august 2005 av -mAdz- Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 gettho? flava? ...det ville nå ikke jeg kalt det, men... værsågod! Tilogmed gangstern meg ville vel sagt at det er litt ghetto. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 nei, jeg vil ha noen ekstremt store.. Og i fløyel kanskje? Noe slikt som dette? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Seriøst, det hadde vært dritfett å få tak i bukser tilsvarende MC Hammer sine. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 jeg har selv en cordbukse som er utrolig digg å dasse rundt i . Kjøpte den for noen (2-3) år siden, så det er nok ikke så lett å få tak i den nå. Den er brun med "tau" for å knyte den. Den har ganske bredt snitt. Går med den lite "ute" da jeg ikke synes den ser så bra ut, men herregud så digg det er å laffe hjemme med den! (sitter med den på nå!) Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg er på utkikk etter skikkelig store kosebukser. XXL Joggebuksene på Cubus holder bare ikke. Og de blir så shabby etter noen vasker... nei, jeg vil ha noen ekstremt store.. Og i fløyel kanskje? Eksempel: slike som Ludacris har i Roll Out videoen..? Kan ikke komme på andre eksempel akkurat nå.. Noen anbefalte sjapper? www.ellos.no de har jo opptil 4-5 xl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå