Mala Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Det er billigere å bestille deler sjøl, men du kan vek bare få tak en person i lokal området som kan sakene sine? I og seg selv er det ingen problemer å byggen pc fra scratch, men sidne du er helt grønn på dette så blir det nok en liten utfordring og en håndfull nerver Har bugget en fin megde pc`er opp igjennom årene, men likevl hver bidige gang eg skal montere en cpu kjøer kjenner eg nervene :!: Spesielt da eg bygget min nye pc for noen uker siden, den ZAlman kjøler eg har eg svæær og tung, godt AMD har tatt i bruk heatspreaderen og at vi ikkje sitter me de eldre skrøplige socket cpu `ene. Endret 10. august 2005 av Mala Lenke til kommentar
Mott Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 For det første jeg bygget ny pc for noen uker siden og det var min første PC jeg bygget. Jeg har bare hatt en PC sjøl før. Og Ja jeg er netopp fylt 14 og er stolt av det!! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 var ikke mer en 14 selv jeg hehe Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg hadde aldri hatt min egen PC, bare en dell maskin som var familie pc. Men så skulle jeg kjøpe nye PC deler til min PC som skulle bli min egen på rommet mitt. Men når jeg fikk de så skjønte jeg ikke så mye, visste hva delene var og sånt. Men jeg visste ikke hvilke skruer som hovedkortet skulle ligge på inni kabinettet. Men heldig for meg hadde jeg mange venner som kunne hjelpe. Så hvis du skal bygge PC for første gang så anbefaler deg at du får hjelp av en som vet hva han gjør. Jeg hadde sikkert klart og bygge den ferdig en eller annen gang, men det ville kanskje tatt 1-3 uker Men vennen min bygget den på ca. 30-60 minutter Gjett om jeg ble glad når den var ferdig bygget, var jo der hele tiden og lærte mye når han bygget. Det burde du også gjøre hvis du får en til og bygge den for deg, vær der og se hva han gjør og sånt, så lærer du også noe hvis du skal bytte skjermkort en gang i tiden. Så trenger du ikke alltid spørre om hjelp med og bytte ut komponenter Jeg er glad jeg ikke bestilte noe Dell crap, mye rimeligere, billigere og mer fremtidsrettet med byggePC! Lenke til kommentar
ahumoe Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det er billigere å bestille deler sjøl, men du kan vek bare få tak en person i lokal området som kan sakene sine? I og seg selv er det ingen problemer å byggen pc fra scratch, men sidne du er helt grønn på dette så blir det nok en liten utfordring og en håndfull nerver Har bugget en fin megde pc`er opp igjennom årene, men likevl hver bidige gang eg skal montere en cpu kjøer kjenner eg nervene :!: Spesielt da eg bygget min nye pc for noen uker siden, den ZAlman kjøler eg har eg svæær og tung, godt AMD har tatt i bruk heatspreaderen og at vi ikkje sitter me de eldre skrøplige socket cpu `ene. Må bare legge til at å velge deler i en maskin som komplett eller netshop setter sammen blir omtrent lik pris eller billigere. Tro meg......jeg var så sikker på å bygge egen pc(mest fordi det er morsom og billig(ere) ), men nå er jeg ikke så sikker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå