lobster Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Jeg ønsker å bytte ut min SONY Syncmaster G420 CRT skjem med en LCD skjerm. Budsjettet er på 4-7000 kr (ink mva) Jeg skal primært jobbe med foto. På fritiden blir den brukt til spill og film. Hvilken av disse skjermene bør jeg velge? (Kom gjerne med tips om andre skjermer også) Viewsonic VP201B Samsung SyncMaster 181T LaCie Photon Vision II 20 LaCie Photon Vision 19 Endret 8. august 2005 av lobster Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hva med ukens tilbud på hos netshop? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hva med ukens tilbud på hos netshop? Jepp, et uslåelig tilbud! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 LaCie og Necen er så og sei same skjerm. LaCie kjøper skjermer av Nec og gjer dei litt om (blant anna tilpasser skjermen til spideren deira) Ut frå mi meining er Necen litt bedre på VGA-singalet enn LaCien då eg bruker begge skjermene dagleg, (Necen heime og LaCien på jobb). Lenke til kommentar
lobster Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Er Ukens tilbud fra Netshop bedre enn om jeg hadde kjøpt LaCie Photon Vision 19" ? Ser ut til at det blir mellom disse to skjermene.. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Altså. med en 20" kan du kjøre 1600x1200 oppløsning.. Med en 19" kan du ikke kjøre i mer enn 1280x1024 oppløsning, noe som også er max på 17" Selvfølgelig bør du gå for 20 tommeren til NEC fremfor 19 tommeren til LaCie, hvis du har pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå