netbrain Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Heisann, jeg kjøpte en whitebox otto fantastico. og den er helt super. utenom at når jeg spiller spill så kommer det hakk innimellom. det ene hakket komme med et 5-15 sekunders mellomrom. og jeg tror det har noe med harddisken å gjøre. Noen som har en whitebox av denne modell som har liknende erfaringer? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Fortell hvilke spill du spiller, så skal jeg fortelle deg hva problemet er Enten for lite minne eller så er det skjermkortet, som ikke er bedre enn X600. Skal vel henge godt med i mange spill, men ikke på litt høy oppløsning og eyecandy, AA osv.. Lenke til kommentar
netbrain Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Fortell hvilke spill du spiller, så skal jeg fortelle deg hva problemet er Enten for lite minne eller så er det skjermkortet, som ikke er bedre enn X600. Skal vel henge godt med i mange spill, men ikke på litt høy oppløsning og eyecandy, AA osv.. 4632856[/snapback] World of warcraft (har 512 mb minne) Lenke til kommentar
zentage Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Hei, har selv en kjøpt en whitebox otto fantastic fra november, har 1 gig med ram og ett X600 ati skjermkort med 128mb ram, Har ett lignende problem med det fleste spill, men World of Warcraft er ett av de få spillene som fungerer bra. som regel i de første 15-20min i spill så opplever jeg en merkelig type lag, for eksempel på battlefield 2, der har jeg gjennomsnittlig 45-50FPS på low settings, men etterhvert som jeg beveger meg rundt så er det nesten som at maskinen fryser i ett halvt sekund, dette er svært plagsomt, men det gir seg etterhvert. Har prøvd masse rart på å få orden på dette (byttet driver blant annet), noen tips hadde vært kjekt Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Fortell hvilke spill du spiller, så skal jeg fortelle deg hva problemet er Enten for lite minne eller så er det skjermkortet, som ikke er bedre enn X600. Skal vel henge godt med i mange spill, men ikke på litt høy oppløsning og eyecandy, AA osv.. 4632856[/snapback] World of warcraft (har 512 mb minne) 5344665[/snapback] 512mb minne er egentlig litt for lite, med mindre du kjører på minimale innstillinger. Merket selv ENORM forskjell fra 512mb til 1,5gb. Lenke til kommentar
netbrain Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Fortell hvilke spill du spiller, så skal jeg fortelle deg hva problemet er Enten for lite minne eller så er det skjermkortet, som ikke er bedre enn X600. Skal vel henge godt med i mange spill, men ikke på litt høy oppløsning og eyecandy, AA osv.. 4632856[/snapback] World of warcraft (har 512 mb minne) 5344665[/snapback] 512mb minne er egentlig litt for lite, med mindre du kjører på minimale innstillinger. Merket selv ENORM forskjell fra 512mb til 1,5gb. 5548840[/snapback] har prøvd 1024.. ingen merkbar forskjell... men går glattere på en whitebox cl1557 med 512 minne enn min med 1024. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå