Gå til innhold

STORT Problem med skjerm/skjermkort innstillinger.


iceraizEr

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg ny skjerm, og etter at jeg fiksa meg ny skjerm så ble skjerm vinduet i cs mindre, sånn at cs "vinduet" ble 20-25% mindre, og at den ikke automatisk legger seg på hjørnene.

Og ja, har maxet ut fra knappene på skjermen, har utvidet alt til max, kan spille spill på 1024*800 siden jeg har maxet den på windows, ergo den legger seg ikke automatisk på hjørnene (noe som vanlige skjermer gjør etter at du bytter oppløsning)

Plz svar viss du vet hvorfor den henger seg sånn.. Kan det være skjermkortet? drivers? SUGGESTIONS?

Har en SyncMaster 793DF 17" CRT, og har lyst å utnytte andre oppløsninger enn 1024*800 :o

 

Har også installert og uninstallert skjermdriverne som fulgte med skjermen ca 10 ganger...

Har Geforce4 Ti 4400 skjermkort..

Håper på ett svar som vil løse dette infernoet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke det at skjermen min ikke tåler, men at det blir sånn "buggy" vindu når jeg spiller ett spill i en annen oppløsning som windows er i. F. eks

Windows oppløsningen min ligger på 1024*800 og da har jeg configert med knappene på skjermen at alt er på hjørner og sånt, lissom stillet inn, og når jeg spiller noe som er ligger på 640*400 / 800*600 oppløsning så trekker vinduet sammen, og jeg får ett lite vindu,

ERGO skjermen/skjermkortet bytter ikke automatisk til den maximale størrelsen eller noe sånt... skjønte noen den eller?

Lenke til kommentar

Hei

 

Er ikke sikker på om jeg helt forstod problemstillingen, men jeg hadde en gang et liknende problem, at jeg fikk opp spill i et vindu tror jeg (lenge siden...).

 

Kanskje du kan gå på display properties, fanen Settings, så Advanced og så Displays.

 

Der får du opp Monitor, panel og Tv. Jeg kan bare trykke på panel siden jeg ikke har koblet til hverken Tv eller monitor, men et valg der er

Scale image to panel size. Huk av denne på monitor og se hva som skjer.

 

Håper dette hjelper!

 

-T

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...