€uropa Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Hm.. Har tidligere spurt om en sommerjobb her, men det viste seg at jeg var for sent ute, så nå tenkte jeg at det hadde vært fint med en jobb som ikke kommer i veien for skole. Har ikke særlig interesse av å gå med avisen og husarbeid trenger dere ikke å nevne. Vet det kanskje kan bli litt vrient å finne seg en jobb på min alder, men ville nå gjøre et forsøk. Er jo så mange ting jeg vil ha. Forresten.. Noen her på forumet som trenger meg til noe? Er takknemlig for alle svar jeg får. Har du fått jobb ennå? Hvis ikke, så regner jeg med du har rukket å bli 21 år nå, så da er det mye lettere å få jobb. Nå kan du jobbe hele døgnet og gjøre en hel del andre jobber du ikke kunne gjøre da du var 14 år. Jeg har hørt at folk på din alder kan tjene rundt 140 kroner i timen i en dagligvarehandel. Hvis du har førerkort, kan du også jobbe som postbud eller pizzabud, for eksempel. Endret 19. april 2013 av Zarac Lenke til kommentar
#bollshit Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 hvor gammel tror du man må være for en jobb i en vanligdaglivarebutikk om sommeren? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Du blir fort mer attraktiv når du blir 18 år fordi du da kan selge alkohol, men det er mulig noen tar inn ryddegutter før det. Jeg jobbet i dagligvarebutikk da jeg var 15 eller 16. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå