game_master Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 har lenge sverget til luftkjøling, men har nå innsett at dersom jeg skal komme meg lengre her i verden må jeg nok anskaffe meg vannkjøling;) Planen nå er å kjøpe et komplett sett, men her trenger jeg tips! Her er 2 sett som jeg anser som aktuelle: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MISTWCKIT06 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310120&cks=PRL Jeg har antec super lanboy kabinett og vil helst ha plass til kjølesystemet. Hva bør jeg velge? Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hei, du vil nok ikke 'bomme' med noen av de to settene du har linket til, men hvorfor ikke komponere settet selv? Halve morroa, syntes jeg, var å finne ut av hva som passet sammen, sjekke tester på blokker og radiatorer osv. (pris kan dog være et argument for å velge ferdige sett..) I tillegg er det masse kompetanse på forumet her - hjelp hvis du sitter fast er nesten garantert Sjekk siggen min; cpu & gpu blokkene ble kjøpt av i usa - oppgjør i USD - høres litt kulere ut, ikke sant ? Hvorfor bruker folk ukevis på å lage egne blokker, når man kan kjøpe (antageligvis en bedre en) hos en webshop? Fordi der er morro å mekke selv selvsagt. Uansett hva du velger - du vil ikke angre på å bytte til vann. mvh r. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 WaterChill settet har VGA- og chipset- vannblokk i tillegg, så hvis du ikke vil bruke masse penger så kan du vurdere det. Lenke til kommentar
game_master Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) har noen prøvd å bruke AC "airplex EVO 240" i antec super lanboy?? den er 264mm lang og det er vel kanskje i lengste laget?? dessuten; vet noen hvor jeg kan få kjøpt mist tsunami pakke med dual-rad nå? Microplex kan ikke levere for øyeblikket.. Endret 10. august 2005 av game_master Lenke til kommentar
olmka Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Det er vel bare Microplex som selger de..? Du kan sikkert høre med de på Microplex, for det er de som lager MIST settene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå