Skurk Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hvorfor skal winXP på død og liv fjerne sata disken min? hvordan fjerner jeg dette? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 SATA trenger drivere som følger med hovedkortet. Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Har også dette problemet med en Raptor 74gb. Men skal ikke HK med nForce4 ikke trenge drivere? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 det er litt fantastisk at windows tror det er removable unit..... Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Har samme "problemet" jeg også Men jeg har installert alle driverne til HK mitt. Allikevel så kommer den greia der hele tiden. Ganske plagsomt. Beste er bare å ignorere den. Har jo tilgang til alle diskene mine uansett. Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Er visst helt normalt dette her. Er sånn med alle HK som har støtte for native SATA og derfor ikke trenger drivere. Er noe med at SATA er Hot Swapping, så Windows gjenkjenner den som Flyttbar enhet... Lenke til kommentar
eivind04 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Ble nesten lurt av bildet ditt " trygg fjerning av programvare" Eg trodde bildet kom opp på min egen skjerm og eg hadde akkurat oppgradert uten restart av windows xp programmet. Leste litt på hw og tok opp meldinga di. Bannet litt og forsøkte å trykke på lukk flere ganger og trodde at nå hang maskinen skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå