Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase: '95 Mitsubishi Lancer

Anbefalte innlegg

Har forresten shoppa litt anlegg igjen... Etter å ha kjørt uten basskasse i hele vinter fant jeg ut at jeg likevel savnet det ekstra "dunket" i ryggen når jeg guffer på litt ekstra. Derfor har jeg vært hos Bilradiospesialisten i Trondheim og kjøpt meg en enkel og grei aktiv sub:

- Alpine SWD-3000

swd-3000.jpg

- Også kjøpte jeg en ny-brukt forsterker til å drive 6,5" høyttalerne mine. Tror ikke jeg hadde "bruk" for det egentlig siden jeg hadde en grei forsterker fra før av. Men har plutselig fått det for meg at jeg vil ha bare Alpine i bilen min, så da gikk det som det gikk.

Alpine MRP-F200 endte jeg på:

MRPF200.JPG

Bilder av alt montert kommer når det blir lyst og jeg får fått ut fingern og montert det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kom på en ting akkurat nå walter melon, var du på tur ut av trondheim forrige fredag, kvart på fire tiden ved esso sandmoen?

Syns det ligna litt på deg skjønner du :hmm:

5868859[/snapback]

Hmm...nå har jeg ikke vært trønder så lenge at jeg vet hvor Sandmoen er.. :blush: Men det kan hende at det har vært meg ja. Hva slags bil har du? Syns jeg har lagt merke til en litt hissig vr6 Passat i noen lyskryss fra tid til annen.

5886835[/snapback]

Sandmoen er der hvor Esso stasjonen er på øst-siden av E6, altså litt sør for der den gamle bomringen fortsatt står, og der det går en bro over E6.

Jeg satt på bussen den dagen jeg, og nei, jeg har ikke VR6 ;)

Var fryktelig til kø den dagen, var sånn i 15.45 tiden. Dette er vel 2 uker siden nå tror jeg :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Glemte å svare deg jeg... Men du så nok riktig den gangen :)

Har forresten prøvd å leke fotograf i dag og tatt noen bilder av kjerra. Her kan dere blant annet se hvordan den nye grillen ble. Monterte netting i grillen også, men den er svart så det syns egentlig ikke så veldig godt. Bildene ble tatt i hui og hast mens jeg ventet på at lillesøsteren min skulle bli ferdig på ridetrening. Så tilgi meg at det ble noen teite vinkler og utsnitt her og der. :blush:

10yq1.jpg

28nk.jpg

34ui.jpg

41wq.jpg

56no.jpg

65wa.jpg

78oh.jpg

Lenke til kommentar

Kan komme tilbake med bedre bilder av grillen i løpet av helga.

Støtfangerne kommer ganske sikkert til å bli lakkert i løpet av sommeren hvis jeg får litt mer romslig økonomi. Student med deltidsjobb, ny bærbar pc, ny mobil, nytt anlegg, husleie, pluss ferietur pluss bil går dårlig sammen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...