Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase: '95 Mitsubishi Lancer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Funnet noen felger du kunne kjøpe(har sugla litt på di selv til min egen bil :dribble: )

Tydeligvis mange som har problemer med bildet, jeg fikk det opp jeg..

gforce9xc.jpg

Syns felgene var ganske kule ja. Men kan ikke helt se for meg de på min bil. De hadde nok gjort seg bedre hvis den var svart vil jeg tro. Men tror egentlig de hadde kommet best til sin rett på en Honda Integra eller en Nissan 200SX S13 eller noe sånt.

Det er kult med motivlakkering også for å si det sånn, men jeg kjenner min bils begrensninger i den forstand at jeg ikke setter på én kul ting som bryter helt med resten.. ;)

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

Det der var da en rett strekning :!:

EDIT- Angående bodykits, trenger ikke være orginale om du har en dremel :dremel: (pass på å finne noen som har någenlunde samme størrelse som bilen så du ikke ender med en halv meter for bred fanger).

Endret av Marc91
Lenke til kommentar

Motiv lakkering og gull felger er da litt stort sprang mellom da Vann melon. De felgene var nice, men kanskje de vil lyse litt mye opp i forhold til resten av bilen. Kanskje like felger bare matte, svarte ville gjorte seg?

Syns ikke det passer så godt med vanlige aluminums fargete felger når bilen har samme farge... *min menig* :blush:

Lenke til kommentar
Jeg vet den ser ganske vanlig ut. "Problemet" er at det bare er Evo-styling som er å få tak i omtrent, og jeg vil ikke at den skal se ut som en evo når den ikke er det...

5339898[/snapback]

Hehe, så ivertfall i dag åssen man ikke skal gjøre det..

Svart av farge, samme modell som din. Så en overdimensjonert alu-vinge bakpå, gedigne sideskjørt, stylingfangere, som ikke gikk like lavt som sideskjørtene..

Passerte den 3 ganger, og lo like godt hver gang.. :p

Stod noe Turbo-greier i bakruta også..

Lenke til kommentar
Hehe, så ivertfall i dag åssen man ikke skal gjøre det..

Det her syns jeg er et meget godt eksempel på hvordan man ikke skal gjøre det i hvertfall:

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=910414

910414-bilde1-hpim4713.jpg

910414-bilde3-hpim4715.jpg

910414-bilde4-hpim4716.jpg

Jeg har lyst til å gjøre bilen så stilig som mulig innenfor rimelighetens grenser. Hvis jeg skulle gått for å gjøre den så kul som mulig ville Evo-styling vært en mulighet. Men det er ikke pent hvis dere skjønner, jeg vil bilen skal være pen. Hadde jeg vært 18 år gammel ville jeg nok ment at den "veien" jeg går med bilen nå er fryktelig kjip, men begynner å føle meg litt for gammel til å kjøre rundt med en bil som skriker etter oppmerksomhet hvis dere skjønner... :innocent:

Men for å si noe "on topic", så er jeg 95 % sikker på at det her kommer til å bli mine neste sommerfelger:

073.jpg

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...