Magnum p.i. Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Siden jeg ikke har noen oppdateringer av betydning å komme med, her er noen bilder jeg tok av kjerra her om dagen: Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Flottflott bil dude! Ikke så pent fly tough.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Syns de felgene satt meget bra på bilen din! Lenke til kommentar
Audi247 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 bilen ser ennå veldig vanlig ut... burde gjøre noe mer med den så den skiller seg litt ut ! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg vet den ser ganske vanlig ut. "Problemet" er at det bare er Evo-styling som er å få tak i omtrent, og jeg vil ikke at den skal se ut som en evo når den ikke er det... Lenke til kommentar
Audi247 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 veit det er lite med styling til de der.. men det må vell finnes noe ? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Har bestilt ny cd-spiller nå: http://www.alpine-europe.com/content/engli...MA-RECEIVER.htm Link. Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Den var fet da vannmelonen Lenke til kommentar
Audi247 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Funnet noen felger du kunne kjøpe(har sugla litt på di selv til min egen bil ) vakke di råe da? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hehe, synes det er så kjipt å se 4bolts-felger jeg Pene bilder, Tommy! Kan vi få se bilder av svingen og kanskje? *intern (?)* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Syns ikke de felgene der så spesielt pene ut.. Felgene du har nå, syns jeg passer bra Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Bare meg som ikke ser det bildet? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Får ikke det opp jeg heller.. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Hehe, synes det er så kjipt å se 4bolts-felger jeg Pene bilder, Tommy! Kan vi få se bilder av svingen og kanskje? *intern (?)* 5370745[/snapback] Hmm? Mener du den gangen jeg kjørte ut i en sving da jeg fikla med handsfree'en? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Funnet noen felger du kunne kjøpe(har sugla litt på di selv til min egen bil ) Tydeligvis mange som har problemer med bildet, jeg fikk det opp jeg.. Syns felgene var ganske kule ja. Men kan ikke helt se for meg de på min bil. De hadde nok gjort seg bedre hvis den var svart vil jeg tro. Men tror egentlig de hadde kommet best til sin rett på en Honda Integra eller en Nissan 200SX S13 eller noe sånt. Det er kult med motivlakkering også for å si det sånn, men jeg kjenner min bils begrensninger i den forstand at jeg ikke setter på én kul ting som bryter helt med resten.. Endret 2. januar 2006 av walter_melon Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Det der var da en rett strekning :!: EDIT- Angående bodykits, trenger ikke være orginale om du har en dremel (pass på å finne noen som har någenlunde samme størrelse som bilen så du ikke ender med en halv meter for bred fanger). Endret 2. januar 2006 av Marc91 Lenke til kommentar
Audi247 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Motiv lakkering og gull felger er da litt stort sprang mellom da Vann melon. De felgene var nice, men kanskje de vil lyse litt mye opp i forhold til resten av bilen. Kanskje like felger bare matte, svarte ville gjorte seg? Syns ikke det passer så godt med vanlige aluminums fargete felger når bilen har samme farge... *min menig* Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Der var bildet! digger det bildet der ass... Hehehe, du er notorisk kjent for det der på bilforumet Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg vet den ser ganske vanlig ut. "Problemet" er at det bare er Evo-styling som er å få tak i omtrent, og jeg vil ikke at den skal se ut som en evo når den ikke er det... 5339898[/snapback] Hehe, så ivertfall i dag åssen man ikke skal gjøre det.. Svart av farge, samme modell som din. Så en overdimensjonert alu-vinge bakpå, gedigne sideskjørt, stylingfangere, som ikke gikk like lavt som sideskjørtene.. Passerte den 3 ganger, og lo like godt hver gang.. Stod noe Turbo-greier i bakruta også.. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Hehe, så ivertfall i dag åssen man ikke skal gjøre det.. Det her syns jeg er et meget godt eksempel på hvordan man ikke skal gjøre det i hvertfall: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=910414 Jeg har lyst til å gjøre bilen så stilig som mulig innenfor rimelighetens grenser. Hvis jeg skulle gått for å gjøre den så kul som mulig ville Evo-styling vært en mulighet. Men det er ikke pent hvis dere skjønner, jeg vil bilen skal være pen. Hadde jeg vært 18 år gammel ville jeg nok ment at den "veien" jeg går med bilen nå er fryktelig kjip, men begynner å føle meg litt for gammel til å kjøre rundt med en bil som skriker etter oppmerksomhet hvis dere skjønner... Men for å si noe "on topic", så er jeg 95 % sikker på at det her kommer til å bli mine neste sommerfelger: Endret 6. januar 2006 av walter_melon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå