Audi247 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Er det mulig å få stabilisatorstag på volvo 340? Er det vanskelig og montere? 5201732[/snapback] Hehe, hva skal du med det? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Fordi, jeg ikke vil senke bilen min.. Etter denne geniale tråden så funker det like godt med stabilisatorstag, som å senke. Men, jeg skal ikke bry deg med slike dumme spørsmål. Du klarer ikke og svare på dem uansett, In5ErT. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Kommer an på om man skal ha bedre kjøreegenskaper eller lavere bil.. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Jeg tror kanskje jeg overdrev litt hvis noen tolket det slik at tårnstag funker like bra som et senkesett. Jeg fikk på senkesettet før jeg satte på tårnstagene, så jeg har aldri fått sammenlignet hvordan det ville være å kjøre med tårnstag, men uten senkesett. Uansett så fungerer tårnstag veldig godt. Men Volvo har jeg liten peiling på. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Den bilen ser ut som den blir fet etterhvert.. Hva med turbo? Forslag til todolist: -Turbo -Spoiler -Sideskjørt -Bakleppe -Dobbel eksos(fett synes eg da ) -Nytt panser -Annen lakk(sølv eller sort?) -Større bremser Vet ikke om du liker noen av forslagene mine man jeg synes det høres fett ut. Er vel mulig at dette blir noe dyrt og.. Men da er det bare å spare Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 -Turbo Hadde vært moro. Men blir for dyrt 20 000 pluss minus. -Spoiler Jeg har jo orginalspoileren da. Syns det holder egentlig. Kunne til nød hadd en EVO 2 spoiler, men liker ikke å "seile under falskt flagg" som jeg kaller det. -Sideskjørt Det kommer sansynligvis i løpet av 2006. -Bakleppe Sammen med sideskjørtene -Dobbel eksos Har sett det på en annen lancer (BILDE) og det syns jeg var dritkult. Men av samme grunn som at jeg ikke begynner på turboprosjektet tror jeg det blir en fjern drøm. Er tross alt student. -Nytt panser Hmm...har ikke helt tenkt den tanken. Hva mener du jeg skal bytte til? -Annen lakk(sølv eller sort?) Kan få bilen hellakkert for 15 000. Men det blir en litt stor utgift som vil gå på bekostning av andre ting jeg vil gjøre med bilen. (Gule Koni og 16" felger til sommern) Men har tenkt å få lakkert støtfangerne og listene i samme farge som bilen til sommeren. Og hvis jeg kjøper sideskjørt osv "må" jeg jo lakkere uansett. Men hellakkering blir dessverre for dyrt. Da kan jeg heller bytte til en svart Lancer -Større bremser Har snust litt på mulighetene for større bremser selv. Men siden jeg på den tida ikke visste at jeg skulle kjøre på 15" i vinter istedet for 13" stålfelger, så da droppa jeg det helt siden jeg ikke trodde eventuelle bremer ville få plass. Men hadde ikke vært dumt å bytte til noen skikkelige bremser med skiver bak. Lancerne har ikke spesielt gode bremser orginalt. Lenke til kommentar
DonRikstad Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Kor fikk du tak i stagene? kor mye cash møtte du ut me? ka e max. hjul størrelse på lanceren? Skulle hatt noe på taket for å transportere snøfjlet mitt på, vet vel ikkje om en billig å bra løsning? Har en Lancer 95, 1.6l, 83.00kw( kor mange hestekrefter e d?) gått 89, betalt 22 000... bra deal? den har noen veldig små skadet i plasten.. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Heisann. På førstesida av tråden her er det et ganske detaljert budsjett over hva jeg har gjort Stagene kosta litt over en tusenlapp til sammen på Ebay. Spør du meg så er maks hjulstørrelse på Lancer 16". Men jeg vet om folk som kjører med både 17" og 18" på samme type som min. De klager riktignok over at dekka subber veldig i dumper og hvis det er litt ekstra vekt i bilen. Jeg kommer ikke til å gå over 16" i hvertfall. 83 kilowatt er 113 hester Høres ut som om du har gjort en veldig god deal hvis du fikk en som har gått 89 000 for bare 22 000 kroner ja. Gratulerer Meld deg inn i Mitsubishi Klubben Norge så er det mange flere der som kan hjelpe deg med tips og triks til bilen din. Endret 5. desember 2005 av walter_melon Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hva med en fet front? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Det er dessverre litt begrenset med alternative fronter til denne bilen. Hvis ikke man vil ha rallyfront så må man nesten lage det selv. Og jeg vil ikke ha rallyfront siden det ikke er en rallybil... Er kanskje litt sær på akkurat det området. Han som skal fikse grillen min til å bli seende ut som i et bilde tidligere i tråden her har lovt å sende den ferdige grillen tilbake til meg snart, men han har vært litt treig. Når den til slutt kommer vil det bli seende omtrent slik ut: Syns egentlig det ser litt "nakent" ut, så vurderer å montere litt grov, svart netting bak grillen der, og kanskje feste et carbonfarget Mitsubishi merke der som jeg så på ebay en gang. Men det blir en vurderingssak som jeg ikke har tenkt gjennom skikkelig ennå. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Det var en fin front, synes jeg.. Ka meg skyline-assosiasjoner Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Kollevold har EVO-motor til salgs. Er lov å drømme Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Den motoren der så mildt sagt bra ut... Burde ha fått den inni lanceren! Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Forslag når du vinner i lotto Fet spoiler(men kansje litt harry) Turbo kit Panser(Karbonfiber) Jeg har leta endel etter dobbel eksos men finner ikke noe sted.. Lenke til kommentar
Audi247 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Fordi, jeg ikke vil senke bilen min.. Etter denne geniale tråden så funker det like godt med stabilisatorstag, som å senke. Men, jeg skal ikke bry deg med slike dumme spørsmål. Du klarer ikke og svare på dem uansett, In5ErT. 5220893[/snapback] Vist du vil SENKE bilen din burde du kanskje tenke på SENKEsett? Om du har lyst å SPØRRE meg om noe, kan du like godt sende meg en pm. Du mener jeg ikke klarer å svare men jeg svarer for det om jeg. Stabilisatorstag gjør bilen STIV, og gjør at den ike krenger så alt for mye svingene! Bilen blir på ingen måte lavere. Men gjør at kjøreegenskapene blir stivere (ja, nesten på samme måte som senkesett). Så der fikk du mitt dumme svar... *Looove*! **Edit, måtte legge til litt kjærlighet, posten min så så sur ut** Endret 13. desember 2005 av In5ErT Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Stab.stag gjør den stivere, men bilen krenger fortsatt, senking topper det, så en fin kombo gjør seg *ønske seg stab.stagpakke til jul* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 *ønske seg ny bil til jul* Lenke til kommentar
Audi247 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Walter_melon! skaff deg noe styling :D:D:D Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Venter fortsatt på å få tilbake grillen min. Det har tatt endel lenger tid enn hva jeg regna med, siden han lakkerer'n som skulle lakke den for han som ordna det for meg har rota bort grillen. Så nå driver han og skal skaffe meg en erstattning.. Også har jeg fått tilbud om Evo 3 sideskjørt for 2000 kroner av en kar i Trondheim. Vurderer om jeg skal slå til eller ikke, hadde tenkt å bruke 2000 kroner på helt andre ting egentlig.. Endret 23. desember 2005 av walter_melon Lenke til kommentar
Audi247 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 er enig meg deg i i evo 3 front blir for mye av det gode. Men få tak i noe front fanger å no stasj Du trenger jo egentlig ikke sideskjørt nå? du har jo ingen annen styling på den? la gå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå