Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase: '95 Mitsubishi Lancer

Anbefalte innlegg

Disse ser utrolig bra ut me evo styling. Hva er den største motoren du får i lanceren? finner bare 1,3 L tilsalgs, er dette det største vi har i Norge

De jeg linka til i en tidligere post her er begge 1,6..

Min er også 1,6 med 113 hester. Går helt greit den. 1,3 tror jeg har 75 og den ville jeg ikke anbefalt deg å kjøpe akkurat... Det blir stusslig.

Finnes også en Gti versjon, den har 1,8 liters motor og 133 eller 136 hester. Men den tror jeg ikke ble solgt i Norge. Vi har Colt gti med samme motoren her til lands, men ikke Lancer. Vet om en som driver å skal bygge om en Lancer lik min til gti, men uvisst om han får det godkjent da..

Dieselmotoren er så treg som du får dem. 68 hester, 0-100 på litt over 20 sekunder... ;) Helt seriøst.

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dritpen bil egentlig. Er på jakt etter den samme. Men må få solgt hondaen først og vente på neste lønning. SÅ blir det en Lancer på meg å ;)

Høres bra ut. :) Føles ofte som om det bare er jeg og en gjeng med pensjonister som kjører rundt i Lancere for tida...

Det kit'et koster ca. 14 000 hos Nordic Autotech. Og i motsetning til EVO-kitene som finnes til de nyere modellene, så ser det der faktisk ekte ut.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Har forresten fått montert staget til å ha under bilen nå. Det føles som om den ligger enda litt "flatere" i svingene, men siden jeg kjører med piggfrie vinterdekk nå så går nok vinninga opp i spinninga, bokstavlig talt.

Kan ta bilde av det senere, da vil dere se at staget går slik at det blir det nye laveste puntet akkurat midt under bilen. Det merka jeg da jeg skulle kjøre på en helt grusom hyttevei her i helga hvor sporene hadde sunket ned.

*bonk* sa det, og bilen slo nedi som faen. :ohmy:

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

Hehe, hørtes ikke bra ut. Jeg leter etter en 1,6 L 1997 mod eller lignende modell. Liker bedre den "formen"

Om vi har colt GTi her til lands er det jo bare å sette den over i Lanceren. tror ikke det vil bli noe problem å få den godkjent... Selv tenkte jeg på en kondemnert EVO fra tyskland eller noe slik, et lite sjapt motor bytte :tease::thumbup::w00t:

Endret av In5ErT
Lenke til kommentar

Har fått meg Ralliart radioatorlokk:

Untitled-1copy.jpg

Også prøver jeg å finne ut åssen jeg kan bestille de her:

Mitsubishi_Mirage_MB9396PHL.JPG

http://www.altezzawarehouse.com/

Så har lyst til å kjøpe disse sideskjørtene pluss "skjørtene" til å ha på bakfangeren nå:

92LAN(E3)RBA%20RSW.jpg

Ca. 1500 kroner for hvert par. Uvisst hvor mye frakten blir på...

Også sendte mail til "X racing New Zealand" i går kveld for å høre prisen på de øverste lyktene her:

http://www.xracing.co.nz/SPECmonth.gif

Fikk svar i dag:

Fra:  Xracing <[email protected]>

Sendt:  12. november 2005 22:35:03

Til:  "T_________________" <[email protected]>

Emne:  Re: Lights for Mitsubishi Mirage

|  |  | Innboks

--------------------------------------------------------------------------------

Vedlegg:   CrystalHeadlights.jpg (0.04 MB), Mirage.jpg (0.07 MB)

Hi there

We acnt get the Balck ones for those Cars anymore only got Clear Crystal

ones in stock now. Price on them is $495 NZD + $145 NZD Shiping to your

Door.

See the Pic Attched

Thanks

Vick

Dette var lyktene han hadde på lager:

lys11sn.jpg

lys24ku.jpg

Pris:

640.00 NZD = 2,902.40 NOK

Er det bare jeg som ikke kan se forskjell på disse lyktene og de orginale jeg har nå? Syns ikke de var verdt 3 lapper akkurat... Og når jeg tenker meg om ser det ut som om de er til 2-dørs Lancer'n.. :roll:

Også lurer jeg litt på de baklyktene her:

viewimage82ej.jpg

spon5678img600x450108200469092.jpg

Irriterer meg litt at de så så wannabe Lexus ut når jeg så de på nært hold. Men vurderer å bestille et par bare for å teste de, og eventuellt selge igjen hvis jeg ikke er fornøyd med looken. Kunne tenkt meg å få "normale" blinklys igjen bak. Har jo tre forskjellige farger på blinklysene på bilen nå egentlig. Gule foran, hvite på skjermen og røde bak... :roll:

PM fra selgeren på Mitsubishi motorsports club New Zealand:

hi there..

yes i can ship to Norway

but the shipping cost will be quite high

$300 USD shipped to Norway

(price will also depend on the payment menthod.)

thanks

Pris:

300.00 USD = 1986.42 NOK

Hva tror dere? Tror kanskje jeg kan få de baklyktene til å se litt mindre harry ut hvis jeg gir den røde delen av glasset en omgang med rød lakk..

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

Likte "Wanna be" lexus lyktene jeg....Det var ikke så mye lexsus på de eller hva jeg skal kalle det :D

Tror det vil se mye bedre ut med de enn de som er stock på;)

Hengerfeste kan du jo få bruk for en eller annen gang men det er jo opp til deg da så...

De nye frontlyktene så mye mer gjennomsiktig ut enn de gamle..

Hva skal du med alle stagene under bilen? har du tenkt å drifte også trenger du de for å holde bilen sammen :D:p

Jaja, pen bil du har der;)

Lenke til kommentar

Hva skal du med alle stagene under bilen? har du tenkt å drifte også trenger du de for å holde bilen sammen :D:p

5156808[/snapback]

Takk takk...

stagene er der for å gjøre bilen stivere. Den sitter myyyyyye bedre i svingene nå og den krenger nesten ingenting. Stagene hjelper mye mer enn noe senkesett spør du meg :cool:

Lenke til kommentar

Likte ikke de frontlyktene noe særlig heller.. Venter spent på å få mail fra butikken som hevder å ha angel eyes-lykter, men de lar vente på seg.. :roll:

Baklyktene fant jeg en selger til på et New Zealandsk Mitsubishi forum. Det krevde MYE googling for å finne fram dit(!). Men jeg har bestemt meg å vente litt med de lyktene, er ikke helt sikker på om jeg syns de er fete eller ikke. Liker ikke helt den "lexus"-looken..

Nå prøver jeg å bestemme meg for hva jeg skal bruke penger på av Nokia N70 eller en Alpine CDA-9851R cd-spiller. Gidder ikke bruke så mye penger den måneden her... :blush:

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

Pen bil, lakke fangerne gjør nok underverker ;)

Hvorfor får jeg eg login screen når jeg åpner tråden i firefox?

5190185[/snapback]

Fordi walter_melon har linka lykt bildet sitt til xracing.co.nz/ som igjen er beskyttet med passord og brukernavn ..

Endret av ampersand
Lenke til kommentar
Pen bil, lakke fangerne gjør nok underverker ;)

Hvorfor får jeg eg login screen når jeg åpner tråden i firefox?

5190185[/snapback]

Fordi walter_melon har linka lykt bildet sitt til xracing.co.nz/ som igjen er beskyttet med passord og brukernavn ..

5192491[/snapback]

Beklager dette. Har fjerna linken nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...