Magnum p.i. Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Disse ser utrolig bra ut me evo styling. Hva er den største motoren du får i lanceren? finner bare 1,3 L tilsalgs, er dette det største vi har i Norge De jeg linka til i en tidligere post her er begge 1,6.. Min er også 1,6 med 113 hester. Går helt greit den. 1,3 tror jeg har 75 og den ville jeg ikke anbefalt deg å kjøpe akkurat... Det blir stusslig. Finnes også en Gti versjon, den har 1,8 liters motor og 133 eller 136 hester. Men den tror jeg ikke ble solgt i Norge. Vi har Colt gti med samme motoren her til lands, men ikke Lancer. Vet om en som driver å skal bygge om en Lancer lik min til gti, men uvisst om han får det godkjent da.. Dieselmotoren er så treg som du får dem. 68 hester, 0-100 på litt over 20 sekunder... Helt seriøst. Endret 7. november 2005 av walter_melon Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Dritpen bil egentlig. Er på jakt etter den samme. Men må få solgt hondaen først og vente på neste lønning. SÅ blir det en Lancer på meg å Høres bra ut. Føles ofte som om det bare er jeg og en gjeng med pensjonister som kjører rundt i Lancere for tida... Det kit'et koster ca. 14 000 hos Nordic Autotech. Og i motsetning til EVO-kitene som finnes til de nyere modellene, så ser det der faktisk ekte ut. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Har forresten fått montert staget til å ha under bilen nå. Det føles som om den ligger enda litt "flatere" i svingene, men siden jeg kjører med piggfrie vinterdekk nå så går nok vinninga opp i spinninga, bokstavlig talt. Kan ta bilde av det senere, da vil dere se at staget går slik at det blir det nye laveste puntet akkurat midt under bilen. Det merka jeg da jeg skulle kjøre på en helt grusom hyttevei her i helga hvor sporene hadde sunket ned. *bonk* sa det, og bilen slo nedi som faen. Endret 7. november 2005 av walter_melon Lenke til kommentar
Audi247 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Hehe, hørtes ikke bra ut. Jeg leter etter en 1,6 L 1997 mod eller lignende modell. Liker bedre den "formen" Om vi har colt GTi her til lands er det jo bare å sette den over i Lanceren. tror ikke det vil bli noe problem å få den godkjent... Selv tenkte jeg på en kondemnert EVO fra tyskland eller noe slik, et lite sjapt motor bytte Endret 8. november 2005 av In5ErT Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Har fått meg Ralliart radioatorlokk: Også prøver jeg å finne ut åssen jeg kan bestille de her: http://www.altezzawarehouse.com/ Så har lyst til å kjøpe disse sideskjørtene pluss "skjørtene" til å ha på bakfangeren nå: Ca. 1500 kroner for hvert par. Uvisst hvor mye frakten blir på... Også sendte mail til "X racing New Zealand" i går kveld for å høre prisen på de øverste lyktene her: http://www.xracing.co.nz/SPECmonth.gif Fikk svar i dag: Fra: Xracing <[email protected]> Sendt: 12. november 2005 22:35:03 Til: "T_________________" <[email protected]> Emne: Re: Lights for Mitsubishi Mirage | | | Innboks -------------------------------------------------------------------------------- Vedlegg: CrystalHeadlights.jpg (0.04 MB), Mirage.jpg (0.07 MB) Hi there We acnt get the Balck ones for those Cars anymore only got Clear Crystal ones in stock now. Price on them is $495 NZD + $145 NZD Shiping to your Door. See the Pic Attched Thanks Vick Dette var lyktene han hadde på lager: Pris: 640.00 NZD = 2,902.40 NOK Er det bare jeg som ikke kan se forskjell på disse lyktene og de orginale jeg har nå? Syns ikke de var verdt 3 lapper akkurat... Og når jeg tenker meg om ser det ut som om de er til 2-dørs Lancer'n.. Også lurer jeg litt på de baklyktene her: Irriterer meg litt at de så så wannabe Lexus ut når jeg så de på nært hold. Men vurderer å bestille et par bare for å teste de, og eventuellt selge igjen hvis jeg ikke er fornøyd med looken. Kunne tenkt meg å få "normale" blinklys igjen bak. Har jo tre forskjellige farger på blinklysene på bilen nå egentlig. Gule foran, hvite på skjermen og røde bak... PM fra selgeren på Mitsubishi motorsports club New Zealand: hi there.. yes i can ship to Norway but the shipping cost will be quite high $300 USD shipped to Norway (price will also depend on the payment menthod.) thanks Pris: 300.00 USD = 1986.42 NOK Hva tror dere? Tror kanskje jeg kan få de baklyktene til å se litt mindre harry ut hvis jeg gir den røde delen av glasset en omgang med rød lakk.. Endret 24. november 2005 av walter_melon Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Staget under er montert: Og her er bilen uten hengerfeste: Den greia som hengerfestet var skrudd fast til er fortsatt der, og ser ikke spesielt bra ut.. Men måtte ha tatt av hele bakfangeren for å få den av, og det gadd jeg ikke.. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg fant denne Lanceren på finn.no og måtte bare dele det med dere. Utrolig irriterende å vite at man har råd til den bilen, men ikke kan kjøpe den før den andre er solgt! 95 modell, og har gått under 200k. *pene bilen* Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Kjøp den og la være å registrere den før du får solgt den andre da vel? Så ut til å være et veldig godt kjøp. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 De lexus-wannabe-lyktene var jo ikke så ille de da.. Likte de litt jeg, mye bedre enn de du har på nå.. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Likte "Wanna be" lexus lyktene jeg....Det var ikke så mye lexsus på de eller hva jeg skal kalle det Tror det vil se mye bedre ut med de enn de som er stock på Hengerfeste kan du jo få bruk for en eller annen gang men det er jo opp til deg da så... De nye frontlyktene så mye mer gjennomsiktig ut enn de gamle.. Hva skal du med alle stagene under bilen? har du tenkt å drifte også trenger du de for å holde bilen sammen Jaja, pen bil du har der;) Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Hva skal du med alle stagene under bilen? har du tenkt å drifte også trenger du de for å holde bilen sammen 5156808[/snapback] Takk takk... stagene er der for å gjøre bilen stivere. Den sitter myyyyyye bedre i svingene nå og den krenger nesten ingenting. Stagene hjelper mye mer enn noe senkesett spør du meg Lenke til kommentar
Audi247 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 De crystal front lysene er ikke verdt pengene... likte bedere di andre front lyktene... Hvilken side var det du fant bak lyktene på? de var jo fete Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Likte ikke de frontlyktene noe særlig heller.. Venter spent på å få mail fra butikken som hevder å ha angel eyes-lykter, men de lar vente på seg.. Baklyktene fant jeg en selger til på et New Zealandsk Mitsubishi forum. Det krevde MYE googling for å finne fram dit(!). Men jeg har bestemt meg å vente litt med de lyktene, er ikke helt sikker på om jeg syns de er fete eller ikke. Liker ikke helt den "lexus"-looken.. Nå prøver jeg å bestemme meg for hva jeg skal bruke penger på av Nokia N70 eller en Alpine CDA-9851R cd-spiller. Gidder ikke bruke så mye penger den måneden her... Endret 21. november 2005 av walter_melon Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hvorfor får jeg eg login screen når jeg åpner tråden i firefox? Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Pen bil, lakke fangerne gjør nok underverker Hvorfor får jeg eg login screen når jeg åpner tråden i firefox? 5190185[/snapback] Fordi walter_melon har linka lykt bildet sitt til xracing.co.nz/ som igjen er beskyttet med passord og brukernavn .. Endret 22. november 2005 av ampersand Lenke til kommentar
Audi247 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Nei.. skulle gjort sei med et pent EVO kit på bilen nå walter.. Lenke til kommentar
underground Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hvorfor får jeg eg login screen når jeg åpner tråden i firefox? 5190185[/snapback] Får den jeg og i internet explorer. Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 irriterende! men men jeg vet ikke hva det kommer av Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Pen bil, lakke fangerne gjør nok underverker Hvorfor får jeg eg login screen når jeg åpner tråden i firefox? 5190185[/snapback] Fordi walter_melon har linka lykt bildet sitt til xracing.co.nz/ som igjen er beskyttet med passord og brukernavn .. 5192491[/snapback] Beklager dette. Har fjerna linken nå Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Er det mulig å få stabilisatorstag på volvo 340? Er det vanskelig og montere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå