Gå til innhold

Nå vet jeg hvordan det er å wipe på Onyxia på 1%

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde dere mange huntere? Hvis ikke vil jeg si at det er en temmelig bra prestasjon å i det hele tatt komme så langt :p

Men ja, forstår at det er kjipt når slikt skjer

Vi har tatt henne to ganger før, men både på fredag og idag har vi ikke lykkes, ett forsøk til om ett par minutter...virker som om hun har blitt hardere etter 1.6.1

Vi har 5 hunters...

Lenke til kommentar
LoL; hvordan klare dere wipe på henne? vi har med vilje erta på oss warders inn for at det i det hele tatt skal bli mer spennende.....

Onyxia er farm objekt lixom

Hør på gutten da... :mad:

Vi hadde som sagt 4 mages online på det tidspunktet, og vi hadde 34 folk...så jeg syntes 1% er sterkt...men vi tok henne ganske lett da vi fikk inn 3 mages og en lock til :)

Btw, var du med på azuregos ikveld Hersis? Har aldri sett deg i spillet før faktisk :p

Lenke til kommentar
Btw, var du med på azuregos ikveld Hersis? Har aldri sett deg i spillet før faktisk

Ja, det var han. Jeg vet så alt for godt. Han ganket meg to eller tre ganger etter at de tok Azuregos. Du husker meg sikkert. Shivaara, Level 49 UD Priesten som løp som helvete :green: Fikk inn en fear på deg.

Endret av Dingot0m
Lenke til kommentar
Btw, var du med på azuregos ikveld Hersis? Har aldri sett deg i spillet før faktisk

Ja, det var han. Jeg vet så alt for godt. Han ganket meg to eller tre ganger etter at de tok Azuregos. Du husker meg sikkert. Shivaara, Level 49 UD Priesten som løp som helvete :green: Fikk inn en fear på deg.

Method er feige.... :w00t:

De har jo noe slikt som 160 lvl 60`s i guildet, altså...40 som er på Azuregos, og 20 som står rundt og beskytter på Horde....jeg finner det er utrolig at dere har nok folk til å banke en klynger på 15 lvl 60 horde + være på Azuregos...

Lenke til kommentar

Method er feige.... :w00t:

Nei, nei. Langt ifra. Det var min egen feil. Jeg yppet som faen. Fikk ned et par lav-hp mages mens fighten holdt på. Jeg var bare litt treig med å komme meg vekk når Azuregos var nede. :wee:

Lenke til kommentar

Har ikke merka noen forskjell etter 1.6.1. Hun går ned uten problem hvis man fokuserer på det som teller, og ikke får panikk når folk dør.

LoL; hvordan klare dere wipe på henne? vi har med vilje erta på oss warders inn for at det i det hele tatt skal bli mer spennende.....

Vel, virker som noen skal tøffe seg. Men når det er sagt, så er ikke en warder noe problem å takle under kampen, så lenge man tar hånd om den mens Onyxia er på bakken. Vi hadde en bugga instance engang som resulterte i at en warder vandra noe langt ut i hula, så vi tok den ned mens vi holdt Onyxia i sjakk.

Tror ikke det er så lurt å hisse på seg en warder mens onyxia er i lufta da. :)

Endret av Colin
Lenke til kommentar
Har ikke merka noen forskjell etter 1.6.1. Hun går ned uten problem hvis man fokuserer på det som teller, og ikke får panikk når folk dør.

Vel, virker som noen skal tøffe seg. Men når det er sagt, så er ikke en warder noe problem å takle under kampen, så lenge man tar hånd om den mens Onyxia er på bakken. Vi hadde en bugga instance engang som resulterte i at en warder vandra noe langt ut i hula, så vi tok den ned mens vi holdt Onyxia i sjakk.

Tror ikke det er så lurt å hisse på seg en warder mens onyxia er i lufta da. :)

synesa bare det er morro at de "krangler" og skryter mot hverandre :) . De er liksom med i hvert sitt "main"-guild på hver sin faction på sylvana og er litt aktive på forumet :) .

Lenke til kommentar
synesa bare det er morro at de "krangler" og skryter mot hverandre  . De er liksom med i hvert sitt "main"-guild på hver sin faction på sylvana og er litt aktive på forumet  .

Ok. :) Har ikke fulgt nok med på dette forumet til å vite det. ;)

Lenke til kommentar

Skal man spre seg for da? Bare gammel myte om at man får deepbreath pga dårlig spredning vett :)

Deepbreath kommer av at man ikke klarer holde konstant DPS på henne. Veldig viktig å opprettholde konstant damage og dots.

Mages/hunters kan godt stå spredt ut, men hos oss løper all melee som gærninger under henne å presser ut så mye DPS vi kan.

Under fase 1 og 3 får vi kune lov å slå på henne dersom vi har BoS da, sånn at vi slipper ta aggro fra tanken.

Ellers er ho vel smelt ned på 15 min fra man går inn i instancen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...