rogerjo Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Fjelltur og kaffekok hører sammen. En kollega mente at kaffen ble kokt på stein Derfor tittelen. Er interessert i å få meninger om dette bildet. Har selv lurt litt på om det var riktig å fokusere på kaffekjelen/bålet og ikke bikkja. Men valget ble som det ble.. Lenke til kommentar
Maverickfoto Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Synes bildet har fin stemning med bålet som knitrer i front og bikkja som slapper av i bakgrunnen.... Men, jeg ville fjernet sekkene som ligger bak.... de forstyrrer litt... Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Den hunden så trøtt ut. Jeg syns de sekkene passet bra, ser ut som om dere har tatt en pause å bare tenkt "pause, kaffe, nå". Lenke til kommentar
dSRL Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Jeg liker bildet ditt veldig godt. Fin komposisjon og farger. Jeg får følelsen av at dere har hatt en lang og slitom tur (hunden og sekkene) og at nå er det tid for pust i bakken (bål og kjelen) Endret 9. august 2005 av dSRL Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hei Personlig ville jeg ha tatt bort både bikkje og sekker. (ikke det at jeg ikke liker bikkjer altså). Grunnen til at jeg mener det er at det er nok "spenning" i bildet med flammene, røyken og "varmestrålingen". Men helt greit bilde synes jeg. AW Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Fint bilde Fint å se bilder som er tatt nede ved bakken. Det blir spennende. Jeg syntes på dette bildet at du burde hatt fokus på hunden fordi det er det første man legger merke til når man ser på bilde. Kaffekjelen ser man ikke så godt, og når da den skal være fokusert, blir det litt galt. Hvis du hadde tatt bildet nærmere kaffekjelen og litt mer til høyre, kunne det blitt veldig bra med kaffekjelen i fokus (fordi da ser man men den tydeligere). Men her syntes jeg hunden burde ha vært i fokus helt klart. Ellers bra Roger Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Takk for interessante og konstruktive tilbakemeldinger. Vi er ca 2 timers mars inne i fjellet. Etter en lengre fiskeøkt (uten særlig resultat) var det tid for kaffekok. Syntes voffsen var stilig der han lå som et slakt i marka. Jeg kunne nok tenkt meg et eget bilde av kaffekjelen/bålet som hovedmotiv. Det blir vel ny tur neste helg. Får se da. Tar imot alle konstruktive anmerkninger med takk.. Det "lagres" alltid for senere bruk. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Nydelig bilde egentlig! Jeg ville egentlig tatt vekk bagene og posene bak, og heller lagt en perosn der, liggende på ryggen, med lukkede øyne.... *drømmer seg bort* Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Nydelig bilde egentlig! Jeg ville egentlig tatt vekk bagene og posene bak, og heller lagt en perosn der, liggende på ryggen, med lukkede øyne.... *drømmer seg bort* Takker .. Hvis du med "bagene og posene" mener ryggsekken min så er det ingen dårlig ide med en person på rygg i lyngen.. Men jeg var altså alene på tur, så da så Endret 14. august 2005 av rogerjo Lenke til kommentar
Launch Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Flott bilde. Smart å ta med kamera på tur, ble bra stemning på dette ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå