Gå til innhold

Hvilken Hardy-guttene bok er din favoritt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi oi oi. Hardy-guttene! :dribble:

Nå er det mange år siden jeg leste en Hardy-gutt bok sist. Samlingen på 100+ ligger hjemme hos foreldrene mine. Akkurat hvilken av dem som var favoritten min husker jeg ikke (husker ikke navnet på dem heller). Skulle ønske bøkene var her så jeg kunne kikka litt i dem igjen! :p

Lenke til kommentar
Hardy-guttene er skrevet på fabrikk...

VEit det. Men dei er fortsatt bra!

Franklin W. Dixon har aldri eksistert. Bøkene er bygd opp i et fast mønster og har mange forskjellige forfattere! Dei jobba for luselønn i forhold til det dei har tjent på bøkene.

BTW: Har kjøøpt ein god, gammel HG-bok. Hadde glemt den. Den må e få lest snart!

Lenke til kommentar

Vet at de er "skrevet på fabrikk", men dette betydde lite den gang jeg var hekta. Får nesten lyst å lese bøkene igjen, men er sikkert på jeg ville ha blitt meget skuffet. De bøkene er nok ikke akkurat skrevet for voksne personer :p Best å holde seg unna og beholde de gode minnene!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Må ha lest 50+ bøker da jeg var 8-12 år om ikke mer. Den boken jeg husker best, selv om jeg strengt tatt ikke husker den spesielt godt, var den min mor leste til meg da jeg var for liten til å lese selv - det var noe med en tatovering og noen pirater og noe greier. Var i alle fall overspennende for en 6-åring ^^

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hardy-guttene er skrevet på fabrikk...

VEit det. Men dei er fortsatt bra!

Franklin W. Dixon har aldri eksistert. Bøkene er bygd opp i et fast mønster og har mange forskjellige forfattere! Dei jobba for luselønn i forhold til det dei har tjent på bøkene.

Ble nå litt interessert, kan en av dere utdype litt?

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Jeg leste 31 Hardy-guttene-bøker for vel 5-6 år siden (steike det er lenge siden når jeg tenker over det), men jeg huser ærlig talt ikke hvilken som var best (husker vel egentlig lite fra alle bøkene, var jo bare ca. 10 år).

Jesus.. akkurat samme her i gården.

Har en svær hylle her full av Hardy-bøker, som jeg delvis har arvet av min far. De var hvertfall hans lenge før jeg ble født og blabla.

Alle sammen har jeg hvertfall vært gjennom, med og uten hjelp fra voksne, men jeg klarer såvidt å huske noe fra de.

Jeg husker at jeg likte bøkene veldig godt når jeg var mindre, men nå kjenner jeg at det er veldig lenge siden sist jeg rørte de. Jeg var nok også rundt 10 år.

Så nei, jeg kan på ingen måte si hvilken som er min favoritt.

Det samme gjelder for øvrig en haug med bøker om Bobseybarna som jeg har liggende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...